نشست کمیسیون اجتماعی با رئیس کمیته اداری و استخدامی درباره موضوع ساماندهی کارکنان دولت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در نشست امروز، طرح ساماندهی کارکنان اداری دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد برای ارائه لایحه در این باره کمیسیون نشستی را با رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار کند.

به گزار ایمنا، مجید انصاری با اشاره به نشست امروز -۲۱ شهریورماه- کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز طرح ساماندهی کارکنان دولت و تبدیل وضعیت تمامی کارکنان پیمانی و رسمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پیش از این کلیات این طرح در کمیسیون به تصویب نمایندگان رسیده بود و در جلسه امروز کمیته تخصصی پس از انجام بررسی‌ها در جزئیات طرح گزارش بررسی‌های خود را به صحن کمیسیون برای تصمیم‌گیری ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: با وجود بحث‌های فراوان پیرامون این طرح با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در جلسه کمیسیون اعضای کمیسیون در این زمینه به جمع‌بندی نرسیدند.

انصاری خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد تا در جلسه بعدی کمیسیون این موضوع با حضور میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و اگر دولت حاضر به ارائه لایحه در این زمینه شود لایحه دولت مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در غیر این صورت کار بررسی جزئیات طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون آغاز شود.

کد خبر 521581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.