دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه نیروهای شرکتی فعال در وزارتخانه ها از وضعیت معیشتی مطلوبی برخوردار نیستند، از دولت خواست تا ساماندهی این نیروها در وزارتخانه ها همچنین تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگران و شهرداری ها را در دستورکار قرار دهد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز -یکشنبه ۲۱ شهریورماه- مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار کرد: هم اکنون در ابتدای شروع به کار دولت جدید هستیم، انتظاری که از وزرا داریم و جز شروط مجلس انقلابی برای آنها نیز بوده است تعیین تکلیف، ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری در وزارتخانه‌ها است چرا که در شرایط کنونی بسیاری از آنها با مشکلات معیشتی جدی مواجه هستند.

وی افزود: در بسیاری از وزارتخانه‌ها تفاوت دریافت حقوق بین یک نیروی شرکتی و نیروی رسمی که همان شغل را دارد، برخی اوقات تا ۵ برابر است کما اینکه این وضعیت در وزارتخانه‌های نفت، بهداشت و ارتباطات مشاهده می‌شود.

نماینده اهواز در مجلس تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت ایثارگران و پرسنل خدماتی و شرکتی شهرداری‌ها باید بر اساس قانون در سال ۱۴۰۰ ظرف مدت ۳ ماه تعیین تکلیف می‌شدند.

یوسفی تاکید کرد: انتظار داریم دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در تمام وزارتخانه‌ها و ایثارگران و پرسنل شهرداری‌ها را به سرعت در دستورکار قرار دهد.

کد خبر 521579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 1
    امیدواریم درصورت اجرایی شدن این طرح نظارت کافی و دقیق وجود داشته باشد تا مدیران و روسا بستگان خود را بجای نیروهای شرکتی و حجمی معرفی نکنند در دولت آقای احمدی نژاد چنین اتفاقی افتاد بستگان مدیران بدون سابقه کار از خارج از سازمان وارد سازمان شده قراردادی شدند و نیروهای شرکتی همچنان به صورت حجمی مشغول بکار هستند . ضایع شدن حق و حقوق