فیلم های سینمایی این هفته تلویزیون

جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی در سیزدهمین هفته تابستان با ۲۰ عنوان فیلم روی آنتن شبکه‌های سه، پنج، امید و کودک می رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «حفره»، «دایان باخ»، «آشیانه ای در باد»، «ناشناس»، «حوض نقاشی»، «نبرد با آتش»، «دایره تصادف و فرار»، «محبوبه»، «انولا هولمز»، «انفجار عظیم»، «جومانجی»، «خداحافظ سینما»، «نابغه متقلب»، «قلعه»، «اسلاگترا»، «زندگی حشرات»، «هوگو»، «پاچی دایناسور»، «قلب خورشید» و «تیم ماجراجو» در جشنواره فیلم‌های سینمایی سیزدهمین هفته تابستان از شنبه ۲۰ شهریور ماه تا پنج شنبه ۲۵ این ماه از شبکه‌های سه، پنج، امید و کودک روی آنتن می‌روند.

شبکه سه

فیلم تلویزیونی «حفره» به کارگردانی «کاوه خداشناس»، شنبه ۲۰ شهریور ماه ساعت ۷ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: ایمان که دانشجوی هوا فضا در خارج از کشور است با شنیدن خبر تصادف خواهرش و حال نامساعد او وارد ایران می‌شود و در همین حین با دوست خواهرش مونا و برادر او که مهرداد نام دارد و در زمان نبودن وی برای خانواده‌اش زحمت فراوان کشیده‌اند آشنا می‌شود. بعد از چندی رابطه‌ی آنها با هم صمیمی‌تر می‌شود و با پیشنهاد مهرداد ایمان به ایران بازمی‌گردد و در سازمان هوا و فضای کشور مشغول کار می‌شود و تصمیم ازدواج با مونا را می‌گیرد اما به طور تصادفی متوجه می‌شود که مونا و مهرداد خواهر و برادر نیستند…!

پویا امینی، مریم معصومی و مهدی امینی خواه بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «دایان باخ» به کارگردانی «فرهاد پوراعظم»، یک شنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۷ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: نصرت که دچار رشد غیرعادی اندام شده است برای مداوا به تهران می‌آید و در منزل خواهرش اقامت می‌کند. داماد آنها که کریم نام دارد و در یک دفتر سینمایی کار می‌کند تصمیم می‌گیرد تا با استفاده از موقعیت فیزیکی نصرت از او در تبلیغات تلویزیونی استفاده کند اما همسرش موافق این کار نیست و کار کریم را توهین می‌داند. تهیه کننده برنامه تصمیم می‌گیرد که از نصرت در یک سیرک خارجی که در تهران فعالیت دارد استفاده کند و این کار را بدو ن اطلاع کریم انجام می‌دهد و او را با قول مداوای نصرت و فرستادن او به خارج انجام می‌دهد اما وقتی کریم متوجه دروغ او می‌شود برای گرفتن نصرت به آنجا می‌رود.

عباس جهانبخش، آزیتا حاجیان و حسن رضایی در فیلم تلویزیونی «دایان باخ» بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «آشیانه ای در باد» به کارگردانی «اصغر نعیمی»، دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۷ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: حمید مرد جوانی بلند پروازی که رئیس یک شرکت است، به‌علت بدهی مالی و ورشکستگی به پول‌های بهره‌ای رو می‌آورد و روز به روز وضعیت مالی او بدتر می‌شود؛ تا اینکه همسرش او را ترک می‌کند. او با اعتقاد اینکه زندگی وی را طلسم کرده‌اند؛ سراغ یک دعانویس در نقطه‌ای روستایی می‌رود…!

دانیال حکیمی، نگار فروزنده و جلیل فرجاد بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «ناشناس» به کارگردانی «حمید بهمنی»، سه شنبه ۲۳ شهریور ماه ساعت ۷ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این فیلم روایتگر قصه جوانی به نام موسی است که قصد دارد با دختر دایی خود، هانا ازدواج کند اما زمانی که منتظر آمدن ماشین برای برگشتن به پشت جبهه است متوجه می‌شود دوستانش در حال رفتن به مأموریت شناسایی هستند؛ او به اصرار با آنها همراه می‌شود اما در این مأموریت مجروح شده و نیمی از صورتش دچار سوختگی شدید می‌شود. موسی برای برگشتن نزد خانواده و ازدواج با هانا، دچار کشمکش درونی شدیدی می‌شود.

بابک انصاری، محمد حاتمی، هیلدا خسروی، خسرو شهراز و شهین علیزاده در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی «مازیار میری»، چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ساعت ۷ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: مریم و رضا که عقب‌مانده جسمی و حرکتی هستند در بهزیستی با هم آشنا شده و ازدواج می‌کنند. آنها خیلی زود صاحب پسری می‌شوند که در سنین دبستان از حرکات عجیب و غریب مادر و پدرش عذاب می‌کشد… در این فیلم سینمایی؛ شهاب حسینی، نگار جواهریان و فرشته صدر عرفایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه پنج

فیلم سینمایی «نبرد با آتش» به کارگردانی «جوزف کوزینسکی»، یک شنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد در قاب شبکه پنج جای می‌گیرد.

در این فیلم با بازی میلاس تالر و جوش برولین خواهیم دید: یک گروه محلی از جوان‌های علاقمند به آتش‌نشانی جنگل به رهبری اریک مارش که آتش‌نشان با سابقه‌ای است، تلاش می‌کنند که به عنوان اولین گروه ویژه محلی توسط اداره مرکزی آتش‌نشانی جنگل‌ها به رسمیت شناخته شوند. آنها می‌خواهند در شهر خودشان همیشه آماده نبرد با آتش باشند تا قبل از اعزام و رسیدن نیروهای مرکزی بتوانند از پیشروی آتش سوزی‌های زیاد این منطقه جلوگیری کنند. اما اداره مرکزی مخالف تشکیل یک گروه محلی است.

فیلم سینمایی «دایره تصادف و فرار» به کارگردانی «جان هی‌هان»، دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی هایو جین کونگ، جان یول ریو و جانگ سوک جو خواهیم دید: شیء یون به دایره تصادف و فرار در اداره پلیس که کارشان گیر انداختن رانندگانی است که پس از تصادف فرار کرده اند، منتقل می‌شود. همکار نزدیک شیء یون در اداره مین جو است که قبلاً در پی تصادفی که با بازرس سو داشته دستگیر شده است. بازرس سو وی را تحت حمایت خود قرار داده به طوری که پس از مجازات به استخدام اداره پلیس در آمده است. جه چول جونگ رئیس یک شرکت بزرگ است که مین جو و دوستانش به او مشکوک هستند.

فیلم سینمایی «محبوبه» به کارگردانی «وحید نیکخواه آزاد»، سه شنبه ۲۳ شهریور ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این فیلم درباره محبوبه دختر جوانی است که با ناپدری اش مصیب زندگی می‌کند. قدرت دوست مصیب است که به خاطر بدهکاری اش می‌خواهد محبوبه را به عقد یک پیرمرد در آورد، ولی محبوبه فرار می‌کند و به خانه بزرگی در شمال شهر می‌رود. صاحب خانه هما خانم که به خاطر تصادف همسر و دخترش را از دست داده و خودش هم نابینا شده فکر می‌کند که دخترش بهار زنده است و در روزنامه آگهی داده است. محبوبه که این‌ها را می‌شنود وانمود می‌کند که بهار است و در خانه هما می‌ماند و بعد آدرس را به قدرت می‌دهد که از آن خانه دزدی کنند ولی بعد پشیمان می‌شود و...

شبنم مقدمی، انوشیروان فاطمی، نادر سلیمانی و اسماعیل پور رضا در فیلم سینمایی «محبوبه» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «انولا هولمز» به کارگردانی «هاری برادبیر»، چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی میل بابی بران، هنری کاویل و سام کلافلین خواهیم دید: سال ۱۸۸۰ مادر انولا هولمز در جشن تولد ۱۶ سالگی او به طرز اسرارآمیزی ناپدید می‌شود، او به دنبال کمک گرفتن از دو برادر بزرگ‌ترش یعنی شرلوک هولمز کارآگاه مشهور و مایکرافت برای یافتن مادرش است، اما خیلی زود متوجه می‌شود که آن‌ها هیچ علاقه‌ای به حل این پرونده ندارند و قرار است انولا را به یک مدرسه شبانه‌روزی بفرستند. انولا می‌خواهد به تنهایی به لندن سفر کند و مادر را پیدا کند. او با تغییر چهره سوار قطار می‌شود و در آنجا با پسری جوان از یک خانواده بزرگ اشرافی آشنا می‌شود. انولا متوجه می‌شود مادربزرگ و عموی این پسر به دنبال سر به نیست کردن وی هستند. چون این پسر در مجلس انگلستان یک صندلی دارد و صاحب رأی است و مادربزرگ می‌خواهد این حق رأی به عموی او برسد تا به لایحه حق رأی برای زنان، رأی مخالف بدهد.

فیلم سینمایی «انفجار عظیم» به کارگردانی «جانگ وو پارک»، پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی هنگ سیون جانگ، وو سیونگ کیم و سیونگ جین کانگ خواهیم دید: مان سو کارمند شهرداری است و بسیار مبادی آداب است پدرش که معلم بوده او را طوری تربیت کرده که کوچک‌ترین خطایی نمی‌کند و بسیار به قانون احترام می‌گذارد. مدیر قسمتی که او کار می‌کند رشوه گرفته ولی کارش به خاطر قانون گرایی مان سو خراب می‌شود و او را اخراج می‌کند و درست همان روز صبح همسرش به خاطر زندگی ساده و کسالت باری که در کنار مان سو دارد از او درخواست طلاق کرده است. مان سو که عصبانی است به خاطر خطای کوچکی در خیابان دستگیر می‌شود.

شبکه امید

فیلم سینمایی «جومانجی» به کارگردانی «جیک کاسدان»، شنبه ۲۰ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید روانه آنتن می‌شود.

در این فیلم با بازی دیواین جانسون، کارن گیلان و کوین‌هارت خواهیم دید: مارتا و بتانی و اسپنسر و فریج چهار شاگرد دبیرستانی، آنها به زیر زمین مدرسه می‌روند تا تکالیفشان را انجام دهند و بازگردند آنها با پیدا کردن جعبه بازی جومانجی و با انتخاب شخصیت‌های بازی به داخل بازی کشیده می‌شوند. هر کدام از آنها یک شخصیت معروف در بازی است و باید یک جواهر را که از مجسمه‌ای دزدیده شده سر جایش بگذارند تا بتوانند دوباره به دنیای واقعی برگردند. آنها با شخصی به نام خلبان برخورد می‌کنند که متوجه می‌شوند که یکی از بچه‌های مدرسه است که بیست سال است ناپدید شده است.

فیلم سینمایی «خداحافظ سینما» به کارگردانی «یاسر احمدی»، یک شنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش می‌شود.

این فیلم در رابطه با بچه‌ای است که عاشق بازیگری است و استعداد عجیبی در بازیگری دارد و خانواده‌ای که به واسطه مشغله‌های زندگی و فکری خیلی به این موضوع توجهی نمی‌کنند. از این رو به واسطه اتفاقی که در محل زندگی آنها و در مدرسه برای تولید یک فیلم یا سریال می‌افتد می‌خواهد که به هدفش برسد و از موقعیت حضور در آن فیلم استفاده کند. در مسیر راهش با ناهمواری‌هایی هم مواجه می‌شود که...

امیر غفارمنش، شمیلا تابش، اسماعیل موحدی، هادی مسعودی، نوید مؤمنی، رهام نصیری، سیاوش بنده و مجتبی حمزه زاده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «نابغه متقلب» به کارگردانی «ناتاووت پونپیریا»، دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی چوتیمون چوئنگ‌چاروئنسکوینگ، ایسایا هوساوان و تیرادون سوپاپوئپینیو خواهیم دید: لین، یک دانش آموز نابغه دبیرستانی است که با رساندن تقلب در امتحان‌ها یک شغل جدید برای خودش ایجاد کرده و از طریق آن پول به دست می‌آورد.

فیلم سینمایی «قلعه» به کارگردانی «یوری کاوالیوی»، سه شنبه ۲۳ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید روی آنتن می‌رود.

این فیلم داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که به هزار سال قبل از زمان حال می‌رود.

فیلم سینمایی «اسلاگترا» به کارگردانی «مایکل داودینگ و آسا فیپکه»، چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: یک نوجوان به کمک دوستان جنگجوی خود وارد سرزمین حلزون‌ها می‌شوند. در این سرزمین با نیروهای اهریمنی روبرو می‌شوند و به مبارزه با آنها می‌پردازند. در میانه راه نوجوانی به نام تد به کمک جنجگویان سرزمین حلزون‌ها می‌آید و با به دست گرفتن کنترل حلزون‌ها لشگری از آنها را مجهز کرده است.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «زندگی حشرات» به کارگردانی «هلن جیراد و توماس سازابو»، شنبه ۲۰ شهریور ماه ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه کودک می‌رود.

داستان در مورد مورچه سیاه جوانی است که کمک می‌کند تا دوست‌های خود را از جنگ با مورچه‌های قرمز در امان نگه دارد.

فیلم سینمایی «هوگو» به کارگردانی «مارتین اسکورسز»، یک شنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آسا باترفیلد، چلوی گریس مرتز و کریستوفر لی خواهیم دید: هوگو پسر کوچکی است که بعد از مرگ پدر بر اثر سانحه آتش سوزی، نزد دوست او آقای کلود زندگی می‌کند و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا آدم مکانیکی که پدر قصد تعمیرش را داشته، راه بیاندازد. هوگو در ایستگاه راه آهن و بالای ساعت بزرگ ایستگاه زندگی می‌کند و پدربزرگش (ژورژ) که به دلیل اختلاف با پسر (پدرهوگو) رابطه‌ای با او نداشته در همان ایستگاه یک دکه اسباب بازی فروشی دارد. هوگو از ترس اینکه پدربزرگ او را نپذیرد تا به حال جرأت نکرده این موضوع را مطرح کند تا اینکه دفترچه مربوط به تعمیر آدم مکانیکی دست پدربزرگ افتاده و هوگو مجبور می‌شود برای به دست آوردن دفترچه اش حقیقت را به ایزابل دختر خوانده پدربزرگ بگوید. ایزابل و هوگو سعی می‌کنند.

انیمیشن سینمایی «پاچی دایناسور» به کارگردانی «بری کوک و نیل نایتینگل»، دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک روی آنتن می‌رود.

در این انیمیشن خواهیم دید: دایناسوری کوچک میان پاکی رینوسورها از تخم بیرون می‌آید و برای رقابت با برادران و خواهران بزرگترش برای غذا باید از هوشش بهره بگیرد. اما در اثر یک آتش سوزی این رقابت شدت می‌گیرد.

انیمیشن سینمایی «قلب خورشید» به کارگردانی «احمد علمدار»، سه شنبه ۲۳ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: پهلوان پیرمراد سیستان که پهلوان اول شهر بوده و دوال پهلوانی سی سال نزد او بوده قصد می‌کند که یک جانشین از بین جوانان شهر برگزیند. در مسابقه‌ای که برپا می‌شود ۷ نفر انتخاب می‌گردند. پیرمراد می‌گوید که هر کس یاقوت درشتی که وسط دوال پهلوانی است را به سیستان برگرداند پهلوان اول است و می‌گوید که یاقوت دست یکی از دوستانش مهریار است. ۷ جوان حرکت می‌کنند و بعد از طی طریق بسیار و درگیری‌های فراوانی که در مسیر حرکتشان است هر بار یکی از آنها به راه سرنوشت خویش می‌رود در نهایت اصلان و بهرام به قلعه‌ای که یاقوت آنجاست می رسند. بهرام ابتدا یاقوت را می‌بیند و اصلان را صدا می‌زند ولی اصلان می‌خواهد بهرام را با چاقو بزند و یاقوت را می‌برد که در چاه افتاده و غریبه ای قصد دارد که یاقوت را بدزدد.

انیمیشن سینمایی «تیم ماجراجو» به کارگردانی «آدریا گارسیا و ویکتور مالدونادو»، چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک روانه آنتن می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ایمانول آریاس، رابرت پترسون، و ناتالیا رودریگوئز آمده است: بچه‌ای به نام تیم که با هم سن و سالانش در یک مرکز نگهداری کودکان خردسال زندگی می‌کند. در پی توپ بازی با دوستانش هنگامی‌که توپ را شوت می‌کند توپ به داخل زیر زمینی تاریک و مخوف می‌افتد. با افتادن توپ، همبازیانش او را وادار می‌کنند تا هر طور شده توپ را پیدا کرده و با خود بیاورد و این آغاز ماجرای ورود تیم به دنیای خواب و خیالش شده است.

کد خبر 521082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.