تکه‌تکه شدن ۲ نگهبان باغ پسته زیر چرخ‌های قطار

کشف ٢۵ تن شیر خشک قاچاق، نوجوانی که در دریا به کام مرگ فرو رفت، مرگ دلخراش کودک سه ساله در خیابان، دستگیری قاتل بی‌رحم و فراری، تکه‌تکه شدن دو نگهبان باغ پسته زیر چرخ‌های قطار و رد پای جوان پلید در خانه خواهر دوست صمیمی‌اش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مأموران ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) موفق به توقیف تریلی عامل شیر خشک قاچاق و کشف ۲۵ تن محموله آن شدند.

حسن کیخا اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با سودجویان، قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر مستقر در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بم- ایرانشهر به یک دستگاه خودروی تریلی باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ٢۵ تن شیر خشک قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده از سوی کارشناسان اداره گمرک ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

نوجوانی در دریا به کام مرگ فرو رفت

یک نوجوان ۱۶ ساله اهل شهر گروگ شهرستان سیریک در دریا غرق شد.

بخشدار مرکزی سیریک گفت: چهار نوجوان شهر گروگ که برای تست کردن یک فروند قایق موتوری به دریا رفته بودند دو نفر از آن‌ها در آب افتادند که یکی از آن‌ها غرق شد.

عباس جهان الدینی اظهار کرد: این افراد به علت سرعت زیاد و انجام حرکات نمایشی و عدم کنترل دو نفر از آن‌ها در دریا پرت می‌شوند که یک نفر از آن‌ها نجات یافت و نفر دوم درد دریا غرق شد. شهر گروگ با جمعیت پنج هزار نفر در هفت کیلومتری شمال شهر بندر سیریک قرار دارد.

مرگ دلخراش کودک ۳ ساله در خیابان

رئیس هلال احمر شهرستان جویبار گفت: گیر کردن چادر راکب بین چرخ‌های موتورسیکلت، در جاده لاریم به کوهی خیل شهرستان جویبار، موجب پرت شدن کودک سه ساله به عرض خیابان و تصادف با یک دستگاه خودروی سواری شد.

صابری با بیان اینکه کودک در دم جان باخت، تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت باید حین تردد از کلاه ایمنی استفاده کنند، ۲۵ هزار دستگاه موتورسیکلت در شهرستان جویبار ساماندهی شده‌اند.

قاتل بی‌رحم مرد میانسال در چنگ قانون افتاد

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری قاتل متواری که حدود سه ماه پیش در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: پس از وقوع قتل مرد ۵۵ ساله‌ای در ۲۳ خردادماه امسال و متواری شدن قاتل از روستای درگیابند شهرستان دلگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی سراسر کشور قرار گرفت.

وی افزود: خودرو نامبرده توسط پلیس یزد در محور کرمان به یزد متوقف و مأموران به وی مظنون شدند. پس از بررسی سوابق توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد که نامبرده به اتهام قتل عمدی در شهرستان دلگان تحت تعقیب قضائی است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم به پلیس آگاهی استان تحویل و با تحقیقات فنی و بازجویی انجام شده به قتل یکی از اقوام خود در سوم خرداد سال جاری اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

تکه‌تکه شدن ۲ نگهبان باغ پسته زیر چرخ‌های قطار

حضور دو جوان از اهالی منطقه قوام آباد بخش چترود کرمان در مسیر قطار، مرگ دلخراش آن‌ها را در پی داشت.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند در مورد این حادثه قتل دو نگهبان، گفت: متأسفانه در این حادثه که در حوالی روستای قوام آباد اتفاق افتاد دو جوان از اهالی این روستا که سن یکی از آن‌ها ۲۴ و دیگری ۳۵ سال بود جان خود را از دست دادند که جوان ۳۵ ساله متأهل و دارای یک فرزند هم بوده است.

امین عربپور با بیان اینکه این جوانان از نگهبانان باغات پسته بودند، اظهار کرد: طبق مشاهدات همکاران این افراد با پتو در مسیر قطار بوده‌اند که متأسفانه به طور دلخراشی به زیر قطار کشیده شده‌اند و در محل جان خود را از دست داده‌اند؛ دلیل اینکه این افراد با پتو روی ریل بوده‌اند هنوز مشخص نیست.

وی با ابراز ناراحتی از تعدد این حوادث در محدوده زرند و کرمان، تصریح کرد: اگر اشتباه نکنم از ابتدای سال جاری این سومین حادثه از این دست است که مرگ چهار جوان را در پی داشته است.

هرچند احتمالاً این افراد برای اشراف بر منطقه روی ریل [که مرتفع‌تر است] حضور داشتند [با پتو خوابیده بوده‌اند]، اما به نظر می‌رسد پلیس باید احتمالات دیگر را نیز مدنظر داشته باشد، چرا که ممکن است موضوع مرگ این افراد قبل از برخورد با قطار نیز مطرح باشد.

رد پای جوان پلید در خانه خواهر دوست صمیمی‌اش

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که از منزل خواهر دوستش سرقت کرده بود، خبر داد.

دوستعلی جلیلیان در توضیح این خبر اظهار کرد: خانمی به کلانتری ۱۷۴ قیام دشت تماس و از سرقت منزلش به عنف توسط یکی از دوستان برادرش اعلام شکایت کرد.

وی اضافه کرد: تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی حاضر و شاکی اظهار داشت، در حال استراحت در منزل بودم و خانواده ام حضور نداشتند که دوست برادرم از روی دیوار وارد منزل شد و با تهدید و زور کلیه طلاها، ساعت و ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد را سرقت و متواری شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و اخیراً از زندان آزاد شده است و همچنین با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به محل سرقت مراجعه کرده است.

وی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات پلیسی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی معترف شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه موتورسیکلتی که متهم با استفاده از آن به محل سرقت حاضر شده بود، توقیف شد، اضافه کرد: متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده به کلانتری قیام دشت انتقال و تحقیقات پلیسی دراین رابطه ادامه دارد.

کد خبر 520842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عسکری IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 1
    احتمال دارد نگهبانان قبلا بیهوش یا کشته شده باشند و موقعی که راننده قطار آنها را دیده هنوز میتوانست قطار را متوقف کند چرا نکرد کلی سئوال پیش میاد چون 40دقیقه قبل از حادثه با یکی از نگهبانان صحبت کرده بودند. توی این مدت کم خواب عمیق