۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
دیپای به رکورد کرایف رسید

ممفیس دیپای با هت تریک برابر ترکیه موفق شد تعداد گل های ملی خود را به رکورد یوهان کرایف فقید برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ممفیس دیپای، مهاجم بارسلونا موفق شد با یک نمایش خیره کننده دیگر از وسلی اشنایدر پیشی بگیرد و به بازیکن افسانه‌ای تیم ملی هلند یعنی یوهان کرایف فقید برسد.

شب گذشته تیم ملی هلند موفق شد در یکی از دیدارها مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ترکیه با نتیجه ۶-۱ به پیروزی برسد که در این مسابقه دیپای عملکرد درخشانی داشت و توانست سه گل بزند. بازیکن هلندی بارسا با این هت تریک موفق شد به رکورد گلزنی یوهان کرایف در تیم ملی هلند برسد.

این بازیکن در حال حاضر در ۷۱ بازی ۳۳ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. این در حالی است که دیپای ۷۱ بازی ملی دارد اما کرایف موفق شد در ۴۷ بازی ۳۳ گل برای تیم نارنجی پوش بزند و البته به آنها کمک کند تا به فینال جام جهانی ۱۹۷۴ برسند.

وی در مصاحبه پس از دیدار برابر ترکیه گفت: خوشحالم اما انتظارات بیشتری از خودم دارم. مردم فکر می‌کنند همیشه همه چیز خوب پیش می‌رود اما گاهی این طور نیست. امیدوارم که هم‌وطنانم از بازی امشب لذت برده باشند. رکوردشکنی و رسیدن به کرایف و لنسترا به عنوان دو افسانه بزرگ تاریخ فوتبال هلند بی نظیر است و شما نمی‌توانید آنها را با هیچکس مقایسه کنید. آنها کارهای زیادی انجام داده‌اند و هلند را روی ریل موفقیت قرار داده‌اند. برای من اتفاقی که افتاده فوق‌العاده است و می‌خواهم در سه نفر اول لیست گلزنان برتر تاریخ کشورم باشم.

دیپای در سال گذشته فرم فوق‌العاده‌ای برای هلند داشته و در ۱۴ بازی اخیر خود ۱۴ گل به ثمر رسانده است. او در باشگاه جدیدش یعنی بارسلونا نیز شروع خوبی داشته و در بازی‌های ابتدایی دو گل زده و یک پاس گل داده، آن هم در شرایطی که کاتالان‌ها از سه بازی ابتدایی خود در لالیگا هفت امتیاز کسب کرده‌اند.

کد خبر 520545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.