آیفون ۱۳؛ از ویژگی‌ها تا زمان معرفی

اپل قصد دارد قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ را طی رویدادی در ۱۴ سپتامبر _سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه_ معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل هر سال در ماه سپتامبر رویدادهای جدیدی به منظور رونمایی از محصولات خود مانند نسل بعدی آیفون و اپل واچ برگزار می‌کند، امسال نیز قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ را طی رویدادی در ۱۴ سپتامبر _سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه_ معرفی کند. پیش بینی می‌شود که شرکت اپل از چهار گوشی هوشمند جدید با نام احتمالی آیفون ۱۳ و پسوندهای مشابه نسل گذشته رونمایی کند.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مدل‌های پرو آیفون ۱۳ احتمالاً از نمایشگر جدید مبتنی بر فناوری LTPO بهره خواهد گرفت، بنابراین از محتوای با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌هایی که گوشی‌های جدید اپل را تکامل یافته‌تر از نسل پیشین نشان می‌دهد شامل پیشرفت‌های دوربین، پردازنده بهبود یافته، پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای و باتری حجیم‌تر می‌شود.

انتظار می‌رود که مؤلفه‌های طراحی اپل واچ سری هفت دستخوش تغییراتی شده باشد و از تراشه S7 بهره ببرد؛ بنابراین مصرف انرژی آن کمتر از تراشه استفاده شده در اپل واچ سری ۶ است، در عین حال قدرت پردازشی بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

همچنین، به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد در این رویداد پاییزی از آیپد مینی ۶ رونمایی کند، قدرت پردازشی این تبلت احتمالاً با استفاده از پردازنده A15 تأمین خواهد شد که دقیقاً همان تراشه به کار رفته در سری آیفون ۱۳ خواهد بود. این تراشه با لیتوگرافی پنج نانومتری پلاس TSMC ساخته خواهد شد و احتمالاً ۶ هسته پردازشی متشکل از دو هسته قدرتمند برای پردازش‌های سنگین و چهار هسته ضعیف‌تر برای پردازش‌های روزمره خواهد داشت.

کد خبر 520496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.