امیر ایرانی و سردار صفری در کمیسیون امنیت ملی حضور یافتند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون امروز میزبان سردار صفری جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا بود، او در خصوص برنامه‌های خود گزارش مفصلی را ارائه کرد.

وی افزود: صفری در این گزارش خود به مواردی همچون برنامه‌های ناجا برای مدیریت اتباع خارجی با توجه به تحولات اخیر در افغانستان، همچنین برنامه‌های این ارگان برای مبارزه با قاچاق سلاح‌های جنگی و شکاری و راهکار برای مدیریت و حفظ امنیت تجمعات قانونی پرداخت. همچنین در ادامه این نشست تعدادی از نمایندگان سوالات خود را در خصوص برنامه‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ادامه نشست امروز امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در کمیسیون حضور یافت و به تبیین برنامه‌ها و دستاوردهای نیروی دریایی ارتش پرداخت. اقدامات ویژه نیروی دریایی ارتش برای تأمین امینت اقیانوس هند از جمله نکات مهم گزارش امروز فرمانده نیروی دریایی ارتش بود، همچنین در ادامه اعضای کمیسیون امنیت سوالات خود را در خصوص مسائل مربوط به نیروی دریایی مطرح کردند.

کد خبر 520370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.