سامانه مسئولیت اجتماعی اکوسیستم استارتاپی

مشاور مشارکت زنان رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در سال ۹۸ با هدف هم‌افزایی و شبکه‌سازی بین اجزای مختلف اکوسیستم، در راستای اجرای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشکات اسدی در اینستاگرام خود نوشت:

" سامانه مسئولیت اجتماعی اکوسیستم استارتاپی یا
noafarincsr
در سال ۹۸ با هدف هم‌افزایی و شبکه‌سازی بین اجزای مختلف اکوسیستم، در راستای اجرای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی راه‌اندازی شد.
بدیهی بود که سامانه در زمانه بحران‌هایی مانند کرونا و سیل یا حول موضوعاتی مانند آموزش کودکان و زنان در مناطق کم‌برخوردار، کمپین‌های اجتماعی و دسترس‌پذیری معلولان، از طرف کاربران با استقبال بیشتری مواجه می‌شد.
با این حال این پروژه نیز مانند سایر طرح‌ها در فرآیند اجرا با یادگیری‌هایی همراه بود که منجر به توسعه این بستر شد.
هم‌اکنون سامانه مسئولیت اجتماعی به عنوان یک خدمت از سامانه ایران نوآفرین در کنار سایر خدمات این سامانه، در اختیار اکوسیستم نوآوری و فناوری اطلاعات کشور قرار دارد.

این سامانه فرصت تعریف پروژه‌های مسئولیت اجتماعی، کمپین‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت سایر اعضا اکوسیستم برای اجرای پروژه‌های تعریف شده را فراهم می‌آورد.
از این رو از تمام کسانی که در راستای مسئولیت اجتماعی خود با ما همراه بودند دعوت می‌کنم تا به منظور هم‌افزایی در زمینه پروژه‌های مسئولیت اجتماعی، ما را در معرفی این خدمت از سامانه ایران نوآفرین همراهی کنند.
باور ما برای رسیدن به رؤیای ساختن آینده تنها در کنار هم محقق می‌شود. "

سامانه مسئولیت اجتماعی اکوسیستم استارتاپی

کد خبر 520118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.