قالیباف: آمادگی برای بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ از امروز شروع شود

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی برای بازی‌های آسیایی و المپیک آتی از سوی وزارت ورزش گفت: تابلوی زمان‌بندی آمادگی برای بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ باید از همین امروز روشن شود.

به گزارش ایمنا از خانه ملت، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در دیدار با ورزشکاران مدال‌آور المپیک ضمن تقدیر از تلاش‌های ورزشکاران گفت: ورزش خاستگاهی عمومی و اجتماعی دارد و به دور از مباحث سیاسی، حقوقی و مذهبی است و باید با سرمایه‌گذاری های لازم کار را به درستی دنبال کرد تا نتایج خوبی را به دست آورد. در محدودیت‌های مالی و محیطی می‌توان با دقت در برنامه‌ریزی، ضعف‌ها را جبران کرد.

وی ادامه داد: مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از هم اکنون تابلوی زمانبندی خود را برای بازی‌های آسیایی و المپیک در مقابل جوانان و مردم روشن کرده و هر شخصی با مسئولیت مشخص اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: مجموعه وزارت ورزش باید در عرصه برنامه‌ریزی خود تمرکز و اولویت را در رشته‌هایی با سابقه درخشان و مدال آور قرار دهد. البته نه به گونه‌ای که به سایر رشته‌ها توجهی نشود، اما در یک مدیریت درست و اصولی، اولویت بندی بسیار مؤثر است.

قالیباف با اشاره به حمایت مجلس از حوزه ورزش در زمینه قانون‌گذاری اظهار کرد: تدوین و تصویب برنامه پنج ساله هفتم توسعه پیش رو است و باید برای حل مشکلات دست و پاگیر در حوزه قهرمانی، برنامه‌ریزی و قوانین لازم را تصویب کرد. البته در حوزه امنیت شغلی و رفاهی قهرمانان ورزشکار نیز، مجلس به دنبال ایجاد قوانین مؤثر است تا ثبات و آرامش روحی را در میان این ورزشکاران ایجاد کند.

کد خبر 520078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.