۸۰ درصد زندانیان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: نظام ما نسبت به حفظ سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعا است.

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در بازدیدی سرزده از زندان مرکزی گنبد کاووس، به صورت رودررو با مددجویان این مرکز دیدار و گفت‌ وگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید شبانه که چند ساعت طول کشید، در ارتباط با اتفاقات اخیر زندان اوین، افزود: ضمن لزوم رعایت حقوق و حرمت زندانیان، فراموش نکنیم برخی زندانیان آسایش یک شهر را برهم زده‌اند و برخی از آنها را خانواده‌هایشان نیز نگهداری نمی‌کنند. به همین خاطر می‌گوئیم زندانبانان گاهی مهربان‌تر از پدر و مادر آنها هستند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور افزود: اتفاقات اخیر نباید ارزش و اهمیت زحمات و مجاهدت‌های زندانبانان که اختیاراً خود را برای مراقبت و نگهداری بزهکاران زندانی کرده‌اند کمرنگ کند.

حاج محمدی گفت: زندان محفل یا مجلس فرهیختگان نیست، البته گاهی ما در برخی پارلمان‌های دنیا که جمع فرهیختگان است، شاهد درگیری‌های خیره کننده هستیم. حتماً هم حفظ حرمت و حقوق زندانیان و هم حفظ شأن بازدارندگی و ارعابی زندان را مهم می‌دانیم. باید همه مراقب باشیم فریب طراحی دشمن را نخوریم و در زمین او بازی نکنیم.

کد خبر 519786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.