خدمات‌رسانی به شهروندان نیازسنجی و اولویت‌بندی می‌شود

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر گفت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به شهروندان، مطالبات و درخواست‌های آن‌ها نیازسنجی، اولویت‌بندی و اجرایی می‌شود.

بهمن طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد و اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب و مناسب به شهروندان، مطالبات و درخواست‌های آن‌ها نیازسنجی، اولویت بندی و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه با تلاش و پیگیری کارکنان شهرداری مشکلات شهروندان رفع می‌شود، تصریح کرد: طبق گزارش‌های میدانی معاونت‌ها و مدیران ادارات شهرداری، شاهد کاهش انتقادات مردمی و جلب رضایت‌مندی شهروندان هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر از شهروندان بابت همکاری و مشارکت با این نهاد، قدردانی کرد و گفت: شهروندان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه خدمات شهری همچنان با تعامل سازنده و رعایت برخی نکات، به ویژه در بحث مدیریت و کاهش تولید پسماند، شهرداری را در داشتن شهری پاک یاری کنند.

طهماسبی با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی معابر به دلیل اتمام قیر متوقف شده است، افزود: تلاش می‌کنیم با تأمین منابع مالی و تهیه قیر مورد نیاز، در فرصت باقیمانده فصل عمرانی، عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری را طبق برنامه‌ریزی اجرا کنیم.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 519777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.