پخش ۷ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: در طول پنج ماهه اول سال‌جاری، بالغ بر ۸۵۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و هفت هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی در سطح منطقه مصرف شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین عالیباف از تداوم بی وقفه اجرای عملیات بهسازی معابر در سطح منطقه خبر داد و افزود: این عملیات با هدف تسهیل در تردد شهروندان در دستور کار اکیپ‌های چندگانه آسفالت منطقه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عملیات بهسازی معابر طی گزارش‌های واصله از سوی شهروندان و بازدید کارشناسان این حوزه، شناسایی و اولویت‌بندی شده، سپس با فعالیت اکیپ آسفالت معاونت فنی و عمرانی منطقه در قالب زیرسازی و آسفالت‌ریزی اساسی یا در قالب لکه‌گیری و همسطح‌سازی به همت اکیپ آسفالت معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه انجام می‌شود.

عالیباف خاطرنشان کرد: در همین راستا در طول پنج ماهه اول سال، بالغ بر ۸۵۰ تن آسفالت در قالب لکه‌گیری و هفت هزار تن آسفالت در قالب آسفالت‌ریزی اساسی با هدف تأمین امنیت و ایمنی شهروندان در سطح منطقه توزیع شده است.

وی افزود: در راستای تداوم اجرای عملیات بهسازی معابر، همسطح‌سازی و لکه‌گیری معابر در کوی آزادی واقع در محله خطیب انجام شد.

کد خبر 519741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.