توسعه اصفهان بدون استفاده از نخبگان دچار ایستایی خواهد شد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تأثیر کیفیت خدمات بر مردمی که ثروت اصلی شهر هستند می‌تواند به بازآفرینی عظمت این شهر پرآوازه منجر شود، زیرا در توسعه شهر و شهرداری بدون استفاده از ظرفیت اندیشمندان، پژوهشگران و نخبگان دچار ایستایی خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز (یکشنبه) در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مردم این شهر در حالی پای صندوق‌های رأی آمده و به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند که دولت سلف با سوءمدیریت و رها کردن کشور کوله باری از مشکلات در حوزه‌های مختلف را به دوش آنان گذاشته بود.

وی افزود: گرانی و تورم لجام‌گسیخته، کمبود اقلام ضروری، اخلال در توزیع انرژی، دست و پنجه و نرم کردن با کرونا، خستگی مردم و ناامیدی آن‌ها از حل مشکلات، به ثروت، باور و اعتماد عمومی آسیب زده بود، بنابراین حضور آگاهانه مردم در این شرایط جای شکرگزاری دارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پاسخ این حضور کار و تلاش بی وقفه است، تصریح کرد: شورای شهر با حمایت مجمع نیروهای انقلاب، علما و نیروی ارزشی و انقلابی شهر و مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان در جایگاه تصمیم گیری قرار گرفته و در صدد ارتقای هرچه بیشتر جایگاه شهر اصفهان است لذا باید با همدلی، وحدت و کار بی‌منت و شبانه روزی عمل کرده و پاسخگوی عملکرد خود به صورت شفاف و قابل دفاع باشد.

وی ادامه داد: سخن گفتن درباره اصفهان که پایه‌گذار تمدن فرهنگ پارسی بوده و به واسطه داشتن فضای کالبدی و بناهای تاریخی بخش مهمی از شاهکار فرهنگی کشور به شمار می‌رود و از سوی دیگر جهانشهری خلاق و مرکز تولید، صنعت، ثروت و ایده‌های نو و بدیع است، دشوار خواهد بود.

فلاح خاطرنشان کرد: تأثیر کیفیت خدمات بر مردمی که ثروت اصلی شهر هستند می‌تواند به بازآفرینی عظمت این شهر پرآوازه منجر شود زیرا در توسعه شهر و شهرداری بدون استفاده از ظرفیت اندیشمندان، پژوهشگران و نخبگان دچار ایستایی خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در ایجاد شدن یا نشدن پروژه‌ها نظر مردم مغفول بماند، گفت: شهرداری با داشتن نیروهای تحصیل‌کرده، باتجربه، کاربلد، دلسوز و با فرهنگ از گنجینه با ارزشی برخوردار است و تکریم حقیقی آن‌ها استفاده از این ظرفیت عظیم و رسیدگی به وضعیت حقوق و دستمزدشان است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تکریم کارکنان شهرداری باعث می‌شود شورای شهر و شهرداری زودتر و بهتر به اهداف خود برسند، ادامه داد: غفلت از سرمایه‌های انسانی منجر به شکست برنامه‌های شهرداری شده و خوشحالی، نشاط، احساس امنیت و عدالت و ارتقای شغلی آن‌ها نه یک فضیلت بلکه ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی از کسانی که در فرایند انتخاب شهردار خود را در معرض انتخاب اعضای شورا قرار داده و باعث شدند ظرفیت عظیمی بر همگان به ویژه اعضای شورا هویدا شود تقدیر کرد و این فرایند را نمادی از صداقت و بزرگ منشی و اخلاق‌مداری مردم اصفهان دانست.

فلاح با بیان اینکه اصفهان از مدیران توانمند و قوی و خوش فکر برخوردار بوده و بکارگیری و ارائه خدمات آن‌ها در دیگر شهرها باعث مباهات است، خاطرنشان کرد: انتصاب آقایان سقائیان‌نژاد در قم، امینی در اهواز و امام در نجف آباد به عنوان شهردار و تعداد زیادی از مدیران و پرسنل شهرداری در دیگر نقاط کشور جای خرسندی و تبریک دارد.

کد خبر 519717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.