گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷

سرپرست شهرداری اهواز در بازدید از سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ضمن گفتگو مستقیم با شهروندان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری یکی از مراجعی است که می‌تواند ضمن بالا بردن میزان مشارکت و حس تعلق مردم به شهر و شهرداری، به عنوان یک مرجع برای بررسی و تحلیل مشکلات شهر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، عالی پور ظهر شنبه ۱۳ شهریور ماه، از مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ بازدید و به صورت مستقیم با مردم گفتگو کرد.

وی در این بازدید ضمن پیگیری مطالبات و درخواست شهروندان، نظر شهروندان را در خصوص وضعیت بازخورد درخواست‌ها از سامانه ۱۳۷ جویا شد.

عالی پور هدف از این بازدید را گفتگوی مستقیم با مردم و صحبت در مورد مشکلات آن‌ها اعلام کرد و گفت: شهروندان دلسوزی داریم و پیگیری مسائل شهری از سوی مردم بیانگر زنده بودن روح مطالبه گری در شهر است.

وی افزود: واضح و مبرهن است که مشکلات شهری وجود داشته و بروز هر مشکلی در هر منطقه موجب نارضایتی مردم می‌شود، اما صبر و متانت پرسنل ۱۳۷ شهرداری اهواز در پاسخگویی به مردم، جای تجلیل و تشکر دارد و باید توجه داشت که این برخوردهای مناسب، نتایج مثبتی را در روند حل مشکلات ایجاد می‌کند.

سرپرست شهرداری اهواز خطاب به پرسنل سامانه ۱۳۷ شهرداری، عنوان کرد: برخورد صحیح و دلسوزانه شما با مردم موجب ارتقا جایگاه و محبوبیت مجموعه شهرداری در بین مردم شده و مشارکت مردم با شهرداری را افزایش می‌دهد.

وی ضمن اشاره بر پیگیری مطالبات مردم پس از ثبت درخواست در سامانه ۱۳۷، تاکید داشت: این پیگیری‌ها موجب آن می‌شود که مردم بدانند درخواست‌های آن‌ها ترتیب اثر داده شده و در حال پیگیری است.

عالی پور تاکید کرد: درخواست‌های مردم از سامانه ۱۳۷ یکی از راه‌های افزایش ارتباط میان مردم و شهرداری بوده که همچنین می‌توان از این اطلاعات به عنوان یک مرجع برای بررسی و تحلیل مشکلات شهر و مناطق مختلف استفاده کرد.

کد خبر 519546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.