بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

با تثبیت بیت کوین در محدوده قیمتی ۴۷ هزار دلار احتمال تداوم روند صعودی تا قیمت ۵۷ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ شنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۵۰ هزار و ۲۵۶ دلار، رشد ۱.۲۷ درصدی

· اتریوم سه هزار و ۹۰۹ دلار

· کاردانو دو دلار و ۹۳ سنت

· بایننس کوین ۴۸۹ دلار و ۳۶ سنت

· دوج کوین ۲۷ سنت

· ریپل یک دلار و ۲۸ سنت

· پولکادات ۳۳ دلار و ۲۳ سنت

· یونی سواپ ۲۸ دلار و ۶۵ سنت

· سولنا ۱۴۸ دلار و ۲۴ سنت

· لایت کوین ۲۱۱ دلار و دو سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۱۳ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی: با تثبیت بیت کوین در محدوده قیمتی ۴۷ هزار دلار احتمال تداوم روند صعودی تا قیمت ۵۷ هزار دلار وجود دارد.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

رئیس بانک مرکزی اروپا: ارزهای دیجیتال «ارز» نیستند، «دارایی» هستند

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا ((ECB، اظهار داشت که تمام ارزهای دیجیتال، ازجمله استیبل کوین‌ها و دارایی‌های پرریسک، «ارز» نیستند. رئیس بانک مرکزی اروپا روز یکم سپتامبر در یک مصاحبه گفت که ارزهای دیجیتال خود را به‌عنوان «ارز» معرفی می‌کنند اما او آن‌ها را یک دسته «دارایی» می‌داند که باید قانون‌گذاری شوند و تحت نظارت قانون‌گذاران قرار گیرند. طبق این تعریف، لاگارد مدعی شد که ارزهای دیجیتال وابسته به پول فیات نیز دارایی محسوب می‌شوند.

رشد ۱۴۵ درصدی توکن زیلیکا در یک ماه اخیر

توکن زیلیکا (ZIL) یکی از پروژه‌هایی است که به لطف توسعه اکوسیستم و بهبود پروتکل خود، رشد قیمتی قابل‌توجهی را در ماه آگوست تجربه کرده است. بر اساس داده‌های تریدینگ‌ویو و کوین‌تلگراف مارکتس پرو، قیمت توکن زیلیکا از کف ۰.۰۵ دلار در روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر)، به اوج ۰.۱۲۴۴ دلار در روز ۲۴ آگوست (۲ شهریور) رسیده و در این بازه زمانی حدود ۱۴۵ درصد افزایش یافته است. توسعه سریع اکوسیستم پروژه و راه‌اندازی توکن‌های غیرمثلی، از عوامل اصلی رشد قیمت توکن زیلیکا هستند.

صعود چشمگیر توکن‌های PRE، ANT هم‌زمان با افزایش قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار

هم‌زمان با افزایش احساسات مثبت بازار و رسیدن قیمت بیت کوین به سطح ۵۰ هزار دلار، بیشتر آلت کوین‌ها نیز رشدهای چشمگیری را تجربه کردند. بر اساس داده‌های تریدینگ‌ویو و کوین‌تلگراف مارکتس پرو، توکن‌های پری‌سرچ (PRE)، آراگون (ANT) ، پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر بوده‌اند. در طی یک روز گذشته، بهای پری‌سرچ حدود ۱۳۲ درصد، آراگون ۴۶ درصد افزایش یافته است

گروه SBI اولین صندوق سرمایه‌گذاری رسمی در ژاپن را تأسیس می‌کند

طبق گزارش بلومبرگ، گروه SBI، غول مالی ژاپن، اولین صندوق سرمایه‌گذاری رسمی (Fund )در ژاپن را افتتاح می‌کند. این صندوق سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال مختلفی ازجمله بیت کوین، اتر و ریپل ((XRP سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده است در صورت وجود تقاضا برای افتتاح صندوق‌های بیشتر اقدام خواهد کرد.

ایالت تگزاس ارزهای دیجیتال را به صورت قانونی به رسمیت شناخت

دو لایحه تصویب شده با هدف گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال و بلاک چین، اکنون در ایالت تگزاس به شکل قانون درآمده‌اند. لوایح ۴۴۷۴ و ۱۵۷۶ مجلس تگزاس که در ماه مه، توسط هر دو حزب مجلس قانون‌گذاری این ایالت تصویب شده و در ماه ژوئن توسط گرگ ابوت، رئیس مجلس به امضا رسیده بود، از روز ۱ سپتامبر رسماً به‌صورت قانون به اجرا درآمد. لایحه ۱۵۷۶ به ایجاد یک گروه کاری بلاک چین در تگزاس و لایحه ۴۴۷۴ به شناسایی ارزهای دیجیتال، تحت قوانین تجاری مربوط می‌شود.

ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال در سه ماه گذشته ۸۳ درصد افزایش یافته است

رالی قیمتی اخیر ارزهای دیجیتال باعث افزایش چشمگیر ارزش بازار این دارایی‌ها شده و بی‌شمار ارز دیجیتال جدید و ناشناخته هم به بازار افزوده شده است. ارزش کل بازارِ بیش از ۱۰,۰۰۰ دارایی دیجیتال در روز پنجشنبه با افزایش حدود پنج درصدی خود ۲.۳ تریلیون دلار رسید که رکورد جدیدی برای ماه سپتامبر محسوب می‌شود. گفتنی است که ارزش بازار کل، در روز ۱۹ جولای تا ۱.۲ تریلیون دلار کاهش یافت و از آن زمان تاکنون توانسته رشدی ۸۳ درصدی داشته باشد.

هشدار بانک جی‌پی مورگان درباره رشد آلت کوین‌ها

به گزارش بیزینس اینسایدر، بانک جی پی مورگان در یادداشت جدید خود مدعی شده که سرمایه‌گذاران باید رشد کنونی بازار را به مثابه یک پرچم قرمز و هشدار ببینند. بزرگترین بانک آمریکا با اشاره به اینکه اکنون یک سوم ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال مربوط به آلت کوین‌هاست، می‌گوید که رونق مجدد آلت‌کوین‌ها نشانه‌ای برای وجود حباب در بازار است. آن‌ها در گزارش خود عنوان کرده‌اند که روند صعودی فعلی به جای اینکه بر فاکتورهای تکنیکال استوار باشد، نتیجه هیجانات مشتریان خرد است.

بیش از ۷۰ درصد السالوادوری‌ها خواهان لغو قانون بیت کوین هستند

نتایج نظرسنجی جدیدی IudopUCA انجام شده، نشان می‌دهد که ۷۶ السالوادوری‌ها خواهان لغو قانون بیت کوین هستند. السالوادور قرار است به نخستین کشور جهان تبدیل شود که بیت کوین را به عنوان پول قانونی می‌پذیرد، اما اعتراضات مردمی، مخالفت اتحادیه‌های کارگری و دیگر نهادها و همچنین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثر آن‌ها مخالف این ابتکار عمل هستند. ۴۵ درصد السالوادوری‌ها اعتقاد دارند که بیکاری و فقر بزرگترین مشکلات آن‌ها است که باید به آن پرداخته شود. مخالفان می‌گویند اولویت دولت به جای بیت کوین باید بر بخش‌هایی مانند آموزش و سلامت باشد.

غول مخابراتی کره جنوبی از فناوری بلاک‌چین برای جاه طلبی زیست محیطی خود استفاده می‌کند

شرکت مخابراتی کی‌تی کورپ (KT Corp) قصد دارد سرویس مستندسازی الکترونیکی بین ۱۴ کسب و کار را با استفاده از فناوری بلاک‌چین راه اندازی کند. هدف از انجام این ابتکار، اهداف زیست محیطی عنوان شده و پس از اجرایی شدن فرایند آن، تمام اسناد کاغذی را به دیجیتال تبدیل خواهند شد. گفتنی است که این شرکت مخابراتی، اپراتور ۹۰ درصد تلفن‌های همراه خط ثابت و ۴۵ درصد کاربران خدمات اینترنت پرسرعت کره جنوبی است.

استارتاپ بلژیکی خدمات پارکینگ ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد

استارتاپ بلژیکی سیتی (Seety) که در زمینه خدمات پارکینگ دیجیتال فعال است، اعلام کرده که از این پس کاربران می‌توانند برای انجام پرداخت‌های خود از ارز دیجیتال استفاده کنند. بر اساس گزارش دلتا نیوز، کاربران سیتی می‌توانند از بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، دوج کوین، لایت کوین و استیبل کوین‌هایی مانند USDC و DAI استفاده کنند. این استارتاپ در حال حاضر ۳۳۵ هزار کاربر در بلژیک دارد و به دنبال آن است که تا سال ۲۰۲۲ به بیش از دو میلیون کاربر برسد.

آژانس درآمد داخلی آمریکا با انتشار آگهی جعلی بیت کوین یک تبهکار را به دام انداخت

به گزارش فوربس، مأموران آژانس درآمد داخلی آمریکا (IRS) با انتشار یک آگهی معامله بیت کوین در لوکال کریپتو، توانستند یک فروشنده مواد مخدر در دارک وب را شناسایی و به دادگاه بکشانند. مأموران آژانس درآمد داخلی با انتشار این آگهی و معرفی خود به عنوان تریدری به نام مستر کوینز Mr Coins یشنهاد خرید بیت کوین بالاتر از قیمت بازار توانستند این فروشنده مواد مخدر دارک وب را مجبور به انجام پرداخت‌هایی از طریق پست کنند. این نهاد به این ترتیب توانست محل زندگی، شماره تماس و مقداری شواهد برای دستگیری و متهم کردن او را به دست بیاورند.

اسبربنک روسیه قصد دارد ابزار دارایی دیجیتال خود را به‌زودی ثبت کند

به گزارش خبرگزاری تاس، بانک اسبر (Sber) به‌عنوان بزرگ‌ترین مؤسسه مالی روسیه و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عمومی جهان، قصد دارد تا اواسط ماه سپتامبر (شهریور) پلتفرم مبتنی بر بلاک چین خود را برای صدور دارایی‌های دیجیتال توسعه دهد. این بانک در اوایل سال جاری میلادی نیز درخواست خود را برای اخذ مجوز صدور یک استیبل کوین با نام اسبرکوین به بانک مرکزی روسیه ارائه کرد اما تاکنون با این درخواست موافقت نشده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 519364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.