آتش سوزی آشپزخانه منزل مسکونی در شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت:آتش سوزی آشپز خانه منزل مسکونی در بلوار ماذون قشقایی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در بلوار ماذون قشقایی، خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه سه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: نشت گاز از سیلندر یازده کیلویی در آشپزخانه منزل مسکونی ویلایی منجر به آتش سوزی شده بود که خوشبختانه بنابر گفته مالک ساختمان، تمامی ساکنان در هنگام آتش سوزی ساختمان را ترک کرده بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در محل با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی اقدام به مهار شعله‌های آتش و جستجوی محبوس شدگان احتمالی در داخل ساختمان کردند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در همان دقایق ابتدایی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار کرده و همچنین دودهای منتشر شده در داخل ساختمان را با استفاده از فن‌های مکانیکی قوی به بیرون تخلیه کردند.

قانع افزود: با توجه به اینکه در این آتش سوزی هیچیک از ساکنین دچار مصدومیت نشدند، نیروهای آتش نشانی پس از اطمینان از عدم شعله‌وری مجدد و ایمن سازی کامل، موارد ایمنی لازم را به ساکنان آن گوشزد کردند.

کد خبر 519132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.