قتل مادر و ناپدر در نیمه‌های شب با شمشیر

قتل مرد میانسال به دلیل اختلافات شخصی، کشف بیش از دو تن مواد مخدر توسط پلیس، به دام افتادن شرور فراری در عملیات ضربتی، قتل مادر و ناپدری در نیمه‌های شب با شمشیر و هشت مصدوم در پی تصادف اتوبوس در آزادراه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری قاتل مرد میانسال خبر داد.

محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از قتل مرد ۴۳ ساله‌ای در کرمانشاه که دوم تیرماه امسال رخ داد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و موفق شدند پس از حدود دو ماه تلاش شبانه روزی مخفیگاه وی را در یکی از شهرهای استان همدان شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه قاتل متواری تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی با همکاران خود در همدان و همچنین مرجع قضائی، به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که در منزل مادر همسرش مخفی شده بود را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری که متهم به وسیله آن مرتکب قتل شده بود، تصریح کرد: قاتل ۳۷ ساله در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

وی با اشاره به بازسازی صحنه قتل، گفت: قاتل دستگیر شده نیز با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر توسط پلیس

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: محموله مواد مخدر شامل یک تن و ۸۲۶ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیونت در شهرستان بیرجند کشف شد.

ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در ایست و بازرسی "علی آباد" شهرستان بیرجند به یک کامیونت که در حال تردد به سمت شهرهای مرکزی کشور بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو یک تن و ۸۲۶ کیلوگرم تریاک که به‌طرز ماهرانه در قسمت بار خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: دو متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی اضافه کرد: این محموله در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان کشف شد و بزرگترین محموله مواد مخدر از ابتدای سال جاری است.

فرشید گفت: پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی به عنوان خدمتگزار مردم در طول سال طرح‌های متعددی در مأموریت‌های مختلف را اجرایی می‌کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۸ تن مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته و در این مدت ۴۹ باند حمل و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.

به دام افتادن شرور فراری در عملیات ضربتی

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری فرد شروری که سال گذشته با تیراندازی موجب ایجاد جراحت دو نفر و ایجاد وحشت عمومی در شهر شده بود، خبر داد.

جعفر غضنفری اظهار کرد: سال گذشته در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از بخش‌های شهرستان بردسیر که منجر به مجروح شدن دو نفر از اهالی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی سوابق عامل تیراندازی مشخص شد این فرد در خصوص حمل و فروش مواد مخدر تحت تعقیب بوده و شرارت‌هایی از جمله نزاع و درگیری با سلاح سرد و فروش مواد مخدر را نیز در پرونده خود دارد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در نهایت این فرد طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه پلیس برای تأمین نظم و امنیت بر عزم جدی پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی در شهرستان بردسیر تاکید کرد و از عموم مردم خواست در خصوص معرفی افراد تحت تعقیب یا دارندگان سلاح غیرمجاز با پلیس همکاری کنند.

قتل مادر و ناپدری در نیمه‌های شب با شمشیر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهمی که زن و مرد میانسالی را دو شب پیش در خیابان «شکری» شهر بوشهر به قتل رسانده بود لب به اعتراف باز کرد.

حیدر سوسنی اظهار کرد: نیمه‌شب هشت شهریور سال جاری وقوع دو فقره قتل در محله «شکری» شهر بوشهر به پلیس اعلام شد.

وی ادامه داد: وقتی نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری ۱۱ خود را به محل حادثه رساند، مشخص شد مرد میان‌سالی به همراه همسرش بر روی زمین افتاده و فوت کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با حضور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پرونده در اختیار واحدهایی تخصصی این پلیس قرار گرفت و با اقدامات فنی، پلیسی و تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی از این حادثه در کشف شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره جنایی یکی از اعضای خانواده مقتول را به‌عنوان مظنون تحت‌نظر گرفتند.

سوسنی با بیان اینکه متهم دستگیر شده ابتدا از وقوع حادثه اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، اما با مستندات و ادله‌های کارآگاهان لب به اعتراف گشود و گفت: مقتول ناپدری وی بود، به دلیل اختلاف خانوادگی با همدستی دو نفر از دوستان و آشنایانش اقدام به قتل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه متهم دیگر وی را دستگیر که در بازرسی از اتاق وی دو قبضه چاقو و یک قبضه شمشیر کشف کردند.

۸ مصدوم در پی تصادف اتوبوس در آزادراه

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس واحد با دو دستگاه خودرو پراید در آزادراه کرج - قزوین هشت مصدوم برجا گذاشت.

مهرداد بابایی اظهار کرد: تصادف یک دستگاه اتوبوس واحد با دو دستگاه خودرو پراید در آزادراه کرج - قزوین به اورژانس البرز اعلام شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس اورژانس البرز به محل اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز تصریح کرد: مصدومین هشت نفر شامل پنج نفر آقا و سه نفر خانم بودند که از اقدامات درمانی اولیه تکنسین‌های اورژانس البرز در محل بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: سپس برای طی ادامه روند درمان، پنج نفر از آنها به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هشتگرد و دو نفر به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند، وضعیت مصدومین پایدار بوده و رو به بهبود هستند.

کد خبر 519088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.