بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

حمایت قوی سطح ۴۷ هزار دلار منجر به پایداری قیمت بیت کوین در همین محدوده شده است تعیین رفتار آتی سهم بسته به حفظ این سطح انجام می‌گیرد، منتظر واکنش آتی خواهیم بود، پیش بینی میشود این حمایت حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۷ هزار و ۱۴۷ دلار، رشد ۰.۰۳ درصدی

· اتریوم سه هزار و ۴۵۹ دلار

· کاردانو دو دلار و ۷۷ سنت

· بایننس کوین ۴۶۳ دلار و پنج سنت

· دوج کوین ۲۷ سنت

· ریپل یک دلار و ۱۹ سنت

· پولکادات ۳۰ دلار و ۳۲ سنت

· یونی سواپ ۲۹ دلار و ۳۱ سنت

· سولنا ۱۱۲ دلار و ۴۴ سنت

· ترا ۳۰ دلار و ۹۷ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده ۱ دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۱۰ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

حمایت قوی سطح ۴۷ هزار دلار منجر به پایداری قیمت بیت کوین در همین محدوده شده است تعیین رفتار آتی سهم بسته به حفظ این سطح انجام می‌گیرد، منتظر واکنش آتی خواهیم بود.

پیش بینی: حفظ حمایت سطح ۴۷ هزار دلار

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

نهنگ‌ها در دو ماه گذشته ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده‌اند

داده‌های Chainalysis نشان می‌دهد که نهنگ‌ها از اواخر ماه ژوئن تا اواخر ماه آگوست بیش از ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده‌اند. گفتنی است که بخشی از این خریدهای بزرگ نهنگ‌ها، مربوط به شرکت مایکرواستراتژی است که از سال گذشته تاکنون میلیاردها دلار بیت کوین خریداری کرده است.

شرکت آنالیز داده‌های درون زنجیره‌ای Chainalysis می‌گوید آخرین باری که چنین انباشت مقیاس بزرگی در بازار رخ داده، در آستانه ثبت اوج قیمتی ۶۴ هزار دلاری بیت کوین در اواسط آوریل سال جاری بوده است.

اسکاراموچی: بیت کوین شاید تا پایان سال به ۱۰۰ هزار دلار برسد

آنتونی اسکاراموچی، مدیرعامل اسکای بریج کپیتال می‌گوید که قیمت بیت کوین شاید تا پایان سال جاری میلادی به ناحیه ۱۰۰ هزار دلار دست یابد. وی افزود عرضه بیت کوین محدود و ثابت است، اما تقاضا برای آن هر ماه بیشتر می‌شود. به گفته اسکاراموچی، تا زمانی که حجم تقاضا برای بیت کوین افزایش یابد، احتمال رشد قیمت این ارز دیجیتال و دستیابی آن به محدوده ۱۰۰ هزار دلاری وجود دارد.

اسلوونی خود را آماده اعمال مالیات ۱۰ درصدی بر ارزهای دیجیتال می‌کند

به گزارش رسانه‌های محلی، اداره امور مالی جمهوری اسلوونی (FURS) پیشنهادی برای تغییر قوانین مالیات بر ارز دیجیتال ارائه کرده است. هدف از این اصلاحات، اعمال مالیات ۱۰ درصدی برای تراکنش‌هایی است که برای هزینه‌کرد یا فروش ارز دیجیتال انجام می‌شوند. مقامات مالیاتی اسلوونی تاکید دارند که این مالیات، نوعی مالیات بر سود نیست. آن‌ها مدعی هستند که با تصویب این قانون، تغییراتی ایجاد می‌شود که اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال را به میزان قابل توجهی آسان می‌کند.

بانک‌های چینی به دنبال پذیرش یوان دیجیتال برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بیمه هستند

بانک‌های دولتی چینی به دنبال استفاده‌های جدید از یوان دیجیتال هستند تا به شهروندان اجازه بدهند از طریق این دارایی خدمات بیمه بخرند و در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشارکت کنند. به گزارش ساوث چاینا مورنینگ پست، بانک‌های بزرگ چین از جمله بانک ارتباطات و بانک سازندگی این کشور، با مدیران سرمایه و بیمه در حال همکاری هستند تا استفاده از یوان دیجیتال را به بخش‌هایی فراتر از خرده‌فروشی گسترش بدهند.

جنسیس دیجیتال ۲۰ هزار ماینر بیت کوین خریداری می‌کند

شرکت جنسیس دیجیتال که در زمینه استخراج بیت کوین فعالیت دارد، می‌خواهد با خرید ۲۰ هزار دستگاه ماینر توان استخراج خود را گسترش دهد. این شرکت مستقر در آمریکا برای تهیه این تعداد ماینر با شرکت چینی کانان به توافق دست یافته است. ثبت این سفارش بزرگ در حالی صورت می‌گیرد که جنسیس اخیراً ۱۲۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

افزایش سرمایه ورودی نهادها به آلت کوین‌ها با پیشتازی اتریوم و کاردانو

در هفته گذشته، سرمایه ورودی نهادها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری آلت کوین‌ها همچنان افزایش یافته است. شرکت مدیریت سرمایه کوین شیرز (CoinShares)، در گزارش هفتگی خود مبنی بر میزان سرمایه ورودی به صندوق‌های دارایی دیجیتال اعلام کرد که به‌طور کلی ۲۴ میلیون دلار سرمایه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با آلت کوین‌ها وارد شده است که در مقایسه با سرمایه ورودی ۲۱ میلیون دلاری هفته گذشته، حدود ۱۴.۳ درصد افزایش یافته است. اتریوم و کاردانو، بیشترین سرمایه ورودی سرمایه‌گذاران نهادی را به خود اختصاص داده‌اند.

یواس گلوبال اینوسترز از طریق گری اسکیل بیت کوین خرید

شرکت سرمایه‌گذاری یواس گلوبال اینوسترز که ارزش دارایی تحت مدیریت آن ۴٫۶ میلیارد دلار است از طریق صندوق بیت کوین گری اسکیل، مقادیری از این ارز دیجیتال را به سبد سرمایه خود افزوده است. اظهارنامه مالی یواس گلوبال نشان می‌دهد این شرکت بیش از ۵۶۶,۰۰۰ دلار برای خرید سهام این صندوق هزینه کرده است. این سرمایه‌گذاری فقط ۰٫۱۹ درصد از کل دارایی این شرکت محسوب می‌شود.

نهنگ‌ها و ماهی‌ها کوچک در پی شکار بیت کوین در ناحیه بالای ۴۷,۰۰۰ دلار

در شرایطی که قیمت بیت کوین برای عبور از ناحیه ۵۰ هزار دلار تقلا می‌کند، توجه سرمایه‌گذاران هم به این ارز دیجیتال معطوف شده است. به گزارش نشریه اکونومتریکس، نهنگ‌های دارای هزار تا ۱۰ هزار بیت کوین در ماه اوت مشغول افزایش اندوخته‌های خود بوده‌اند. در همین حال، داده‌های وب‌سایت تحلیلی سانتیمنت نشان می‌دهد آدرس‌های حاوی کمتر از یک بیت کوین هم از ماه ژوئن به خرید بیت کوین روی آورده‌اند. این وضعیت نشان می‌دهد قیمت کنونی بیت کوین برای این سرمایه‌گذاران جذاب است.

بن گوئرتزل کاردانو را شبکه‌ای کاملاً برتر می‌داند

بن گوئرتزل، مدیرعامل سینگولاریتی نت (SingularityNET) که به دلیل توسعه هوش مصنوعی برای روبات‌های انسان نما سوفیا شناخته می‌شود، در توییترش بلاک‌چین کاردانو را ستایش کرد. او معتقد است که شبکه کاردانو کاملاً برتر است. گفتنی است که سینگولاریتی نت در ماه سپتامبر اعلام کرد با انتقال بخشی از توکن‌های AGIX به شبکه کاردانو، این توکن چند زنجیره‌ای خواهد شد. گوئرتزل دلیل اصلی این مهاجرت از شبکه اتریوم به کاردانو را مسئله مقیاس پذیری اتریوم عنوان کرد.

سارق دستگاه‌های ماینر به سه سال زندان محکوم شد

یک نفر در روسیه به اتهام سرقت دستگاه‌های ماینر به تحمل سه سال زندان محکوم شده است. ارزش دستگاه‌هایی که این فرد به سرقت برده است، حدود ۲۲ هزار دلار برآورد می‌شود. او ساکن شهری در ۲۵۰ کیلومتری شمال شرق مسکو بوده است. بازرسانی که پرونده این سرقت‌ها را بررسی می‌کردند بعد از چند ماه موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 518700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.