تایید ساخت قسمت دوم «گشت جنگلی»

دیزنی به ساخت قسمت دوم فیلم «گشت جنگلی» چراغ سبز نشان داده و دواین جانسون هم برای نقش‌آفرینی در این فیلم باز خواهد گشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، دیزنی گزارش داد که کشتی «گشت جنگلی» دوباره به راه خواهد افتاد و ساخت دنباله این فیلم ماجراجویانه که با الهام از یکی از پارک‌های دیزنی ساخته شده، در دستور کار قرار گرفته است. نخستین قسمت این فیلم سینمایی تا هفته گذشته از فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در گیشه داخلی عبور کرده است.

دواین جانسون و امیلی بلانت هم که زوج اصلی این فیلم سینمایی بودند، برای ادامه ماجراجویی‌های خود در فیلم بعدی هم حاضر خواهند شد. جانسون نقش یک کاپیتان کشتی و بلانت هم نقش یک کاشف و کاوشگر را ایفا کرده بودند.

انتظار می‌رود که ژائومه کویت سرا هم برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم بازگردد؛ اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.

مایکل گرین، گلن فیکارا و جان ریکوآ که فیلمنامه «گشت جنگی» را نوشته اند، در قسمت دوم نیز حضور دارند.

«گشت جنگلی» در روز ۳۰ ژوئیه به طور همزمان در سینما و سرویس نمایش آنلاین دیزنی پلاس منتشر شد. این فیلم در هفته ابتدایی اکران ۳۴ میلیون دلار در سینماها فروخت و طبق آمار دیزنی ۳۰ میلیون دلار هم از طریق دیزنی پلاس فروش داشته است. این فیلم در هفته پنجم اکران سینمایی توانست مرز ۱۰۰ میلیون دلار را رد کند. در گیشه جهانی هم فروش این فیلم ۱۸۷ میلیون دلار اعلام شده است.

طی پاندمی کرونا پیش بینی موفقیت تجاری برای این فیلم با توجه به اکران ترکیبی که برای آن در نظر گرفته شده بود، سخت به نظر می‌رسد. از طرفی هم افزایش میزان مبتلایان به دلتا واریانت کرونا صنعت سینما را تحت تأثیر قرار داده بود، اما «گشت جنگلی» با موفقیت توانست بالاتر از آثاری همچون «هرج و مرج فضایی»، «گودزیلا در برابر کونگ» و «کروئلا» قرار بگیرد.

البته فروش این فیلم با محصولات دیگری مثل «بیوه سیاه»، «سریع و خشن ۹» و «یک مکان ساکت ۲» اختلاف زیادی داشت. در مجموع در دوران معمولی نمی‌توان فروش «گشت جنگلی» را موفقیت آمیز دانست، اما در شرایط پاندمی می‌توان آن را به اندازه کافی موفق دانست که دیزنی به ساخت قسمت دوم آن چراغ سبز نشان داده است.

کد خبر 518408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.