بازار ارز دیجیتال امروز ۷ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

در حال حاضر الگوی مثلثی نمودار از سمت پایین شکسته شده است و احتمال اصلاح قیمتی تا ۴۶ هزار دلار و احتمال اصلاح چند هفته‌ای بیت کوین نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه هفتم شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۸ هزار و ۳۱۲ دلار، کاهش ۱.۲۸ درصدی

· اتریوم سه هزار و ۱۹۴ دلار

· کاردانو دو دلار و ۷۹ سنت

· بایننس کوین ۴۸۳ دلار و ۶۶ سنت

· دوج کوین ۲۸ سنت

· ریپل یک دلار و ۱۳ سنت

· پولکادات ۲۵ دلار و ۶۵ سنت

· یونی سواپ ۲۶ دلار و ۴۰ سنت

· سولنا ۹۵ دلار و ۱۰ سنت

· ترا ۳۵ دلار و سه سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۷ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۷ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۷ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی: در حال حاضر الگوی مثلثی نمودار از سمت پایین شکسته شده است و احتمال اصلاح قیمتی تا ۴۶ هزار دلار وجود دارد، احتمال اصلاح چند هفته‌ای بیت کوین نیز وجود دارد.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

ادامه کشمکش بایننس و نهادهای ناظر در بریتانیا

اداره امور مالی بریتانیا اعلام کرد بایننس را نمی‌توان به شکلی مؤثر تحت نظارت درآورد زیرا این صرافی مقررات تعیین‌شده را رعایت نمی‌کند. این نهاد ناظر افزود بایننس طرح کسب‌وکار خود را ثبت نکرده و پاسخگویی آن در رابطه با رعایت قوانین مقابله با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم ناقص است. بنا بر اعلام این نهاد، محصولاتی که بایننس ارائه می‌دهد ریسک بالایی را برای مشتریانش به همراه دارد.

با وجود این، سخنگوی بایننس افزود این صرافی مقررات را کاملاً رعایت می‌کند. وی ادامه داد: «همزمان با رشد اکوسیستم ارزهای دیجیتال ما متعهد هستیم با نهادهای ناظر همکاری کنیم تا سیاست‌هایی در راستای حفاظت از مشتریان، تشویق نوآوری و پیشبرد این صنعت ایجاد شود.»

سرمایه‌گذار باسابقه: زود است که بگوییم ارز دیجیتال دیگری جایگاه بیت کوین را می‌گیرد

دانیل استراچمن، از سرمایه‌گذاران باسابقه بازارهای مالی معتقد است هنوز برای پاسخ دادن به این سوال که آیا جایگاه بیت کوین در صدر جدول ارزهای دیجیتال متزلزل خواهد شد یا خیر، زود است. او گفته است که صحبت‌های زیادی درباره پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین وجود دارد اما باید مدت‌زمان دیگری بگذرد تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. به اعتقاد استراچمن واکنش بازار و علاقه سرمایه‌گذاران دو مؤلفه‌ای است که نقش اصلی را در این زمینه ایفا می‌کند.

میلیاردر معروف بیش از ۴۷ میلیون دلار در صندوق بیت کوین گری اسکیل سرمایه‌گذاری کرده است

بر اساس اسنادی که از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا منتشر شده است، صندوق متعلق به بیلی میلر، میلیاردر معروف، ۱.۵ میلیون سهام صندوق بیت کوین گری اسکیل را در اختیار دارد. ارزش این سهم‌ها تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر)، ۴۴.۷ میلیون دلار بوده است. نکته جالب توجه در خصوص میلر این است که او پس از دست دادن ۹۰ درصد سرمایه خود طی بحران مالی سال ۲۰۰۸، موفق شد با سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین و آمازون بار دیگر سرمایه هنگفتی جمع‌آوری کند.

درخواست جدید شرکت ریپل از قاضی پرونده

شرکت ریپل با ارائه درخواستی به سارا نتبورن، قاضی پرونده، خواستار ارائه اسنادی از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است که سیاست‌های تجارت دارایی دیجیتال این سازمان را منعکس می‌کند. درواقع شرکت ریپل می‌خواهد بداند که آیا کارکنان SEC مجاز به معامله XRP، اتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بوده‌اند یا خیر. علاوه بر آن، شرکت ریپل به‌دنبال اخذ گزارش‌های سالیانه‌ای است که نشان‌دهنده دارایی‌های شخصی ارز دیجیتال کارکنان سازمان باشد.

سرمایه‌گذار خطرپذیر معروف پا به دنیای ارزهای دیجیتال گذاشت

بیل گارلی، سرمایه‌گذار خطرپذیر معروف، در گفتگو با بلومبرگ اعتراف کرده است که خیلی دیر وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده و همچنین اعلام کرده که تحت‌تأثیر عمل‌گرایی و صداقت جامعه اتریوم قرار گرفته و بر روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. گارلی بیشتر به خاطر سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیون دلاری‌اش بر روی شرکت اوبر در سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) شناخته می‌شود. شرکتی که در حال حاضر ارزش بازار ۷۶ میلیارد دلاری دارد.

استرالیا به دنبال رهبری جهانی در حوزه دارایی‌های دیجیتال است

کمیته توسعه استرالیا که مرکزی فعال در حوزه مالی و فناوری است و توسط اندرو براگ، سناتور لیبرال، هدایت می‌شود، دومین جلسه عمومی خود را با محوریت ارزهای دیجیتال برگزار کرده است. شرکت‌کنندگان این جلسه دیدگاه‌های خود را درباره اینکه چطور استرالیا می‌تواند به یک رهبر جهانی در حوزه دارایی‌های دیجیتال تبدیل شود، مطرح کرده‌اند. پیشنهاد به رسمیت شناخته‌شدن سازمان‌های خودگردان متمرکز (DAO) نیز در این جلسه مطرح شده است. گفتنی است بیش از ۴۰۰ صرافی ارز دیجیتال در استرالیا فعالیت دارند و ۲۵ درصد استرالیایی‌ها یا مالک ارزهای دیجیتال هستند یا قصد دارند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

سرقت بیت کوینی دو نوجوان والدین آنها را گرفتار کرد

فردی که ۸۰۰ هزار دلار بیت کوینش را دو نوجوان به سرقت برده‌اند، از والدین این دو نوجوان شکایت کرده است. اندرو شوبر سه سال پیش ۱۶ واحد بیت کوین در اختیار داشت اما بعد از دانلود کردن یک کیف پول مشکوک متوجه شد تمام اندوخته وی به یک کیف دیگر منتقل شده است. شوبر برای یافتن صاحبان این کیف پول ۱۰,۰۰۰ دلار هزینه کرد و بعد از شناسایی آنها برای والدین این دو نوجوان نامه فرستاد. تلاش‌های شوبر بی‌پاسخ ماند و او هم‌اینک به دادگاه شکایت کرده است. البته بعد از این شکایت، والدین این دو نوجوان اعلام کردند مهلت سه ساله شوبر برای پیگیری قضائی این ماجرا به پایان رسیده است.

نخستین خودپرداز بیت کوین در هندوراس نصب شد

بنا بر گزارش‌ها، شرکت مشاوره‌ای تی‌جی‌یو نخستین خودپرداز بیت کوین را در کشور هندوراس، واقع در آمریکای مرکزی، نصب کرده است. کاربران می‌توانند با پرداخت پول رایج این کشور، بیت کوین و اتریوم را از طریق این دستگاه خریداری کنند. آنها برای استفاده از این خودپرداز باید اسکن کارت شناسایی و برخی از اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند.

اقدام جالب شرکت کانادایی برای کاهش آلایندگی ETF بیت کوین خود

شرکت سرمایه‌گذاری اکسلریت فایننشال تکنولوژیز می‌خواهد به ازای هر یک میلیون دلار کانادا که در صندوق قابل معامله بیت کوین آن سرمایه‌گذاری می‌شود، سه هزار و ۴۵۰ درخت بکارد. هدف این شرکت کانادایی از کاشت درخت این است که آلایندگی زیست محیطی صندوق بیت کوین خود را از بین ببرد. اکسلریت درخواست خود را برای ایجاد این صندوق در ماه فوریه به بورس کانادا ارسال کرده بود؛ این درخواست همچنان در دست بررسی قرار دارد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۷ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 518030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.