مصاف ایران و عراق در قطر بدون حضور تماشاگران

خبرنگار عراقی با انتشار نامه ای از AFC اعلام کرده است که دیدار ایران و عراق در قطر و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، زمان زیادی تا آغاز مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی نمانده است. تیم ملی ایران در نخستین بازی خود ۱۱ شهریور در استادیوم آزادی به مصاف سوریه می‌رود و در دومین دیدار خود باید راهی قطر شده تا با تیم ملی عراق دیدار کند.


عمر قحطان خبرنگار عراقی با انتشار عکس نامه‌ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خطاب به تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی جام جهانی ارسال شده است، از برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق بدون حضور تماشاگران خبر داد.


پیش از این نیز این خبرنگار با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق از حضور بیش از ۲۰ هزار ایرانی در کشور قطر خبر داده بود و اینکه عراقی‌ها حاضر در این کشور به ۶ هزار نفر می‌رسند و او اعلام کرده بود در صورتی که مجوز حضور تماشاگران در استادیوم صادر شود، کار تیم ملی عراق سخت شده و او از فدراسیون فوتبال کشورش درخواست کرده بود در بحث حضور هواداران و بلیط فروشی تدابیر لازم را بیندیشند.


در ادامه این نامه آمده است که به دلیل شرایط پاندمی ویروس کرونا، تا زمانی که وضعیت انتشار این بیماری به شرایط پایدار نرسد، دیدارهایی که در مرحله مقدماتی جام جهانی در کشورهای بی طرف برگزار می‌شود، بدون حضور تماشاگران خواهد بود. بدین ترتیب دیدار برگشت تیم‌های ملی ایران و سوریه نیز که باید در اردن برگزار شود، بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

مصاف ایران و عراق در قطر بدون حضور تماشاگران

منبع: ورزش سه

کد خبر 517250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.