کل واکسن اختصاص یافته برای کشور، یک میلیون دُز در هفته است

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کل واکسن اختصاص یافته برای کشور، یک میلیون دز در هفته است که باید این تعداد در بین استان‌ها به صورت عادلانه تقسیم شود.

امیرحسین بانکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت تزریق واکسن در استان اصفهان اظهار کرد: طی اظهارات مسئولان وزارت بهداشت صبح پنجشنبه -چهارم شهریورماه- محموله ۸۰ هزار دُزی واکسن به اصفهان خواهد رسید البته طی روزهای گذشته نیز ۷۰ هزار دز واکسن به این استان ارسال شده بود.

وی افزود: طی گفت‌وگوهایی که با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشتیم، مشخص شد که ۸۰ هزار دز واکسن رسیده به اصفهان بیشتر به نوبت دوم واکسیناسیون شهروندان اصفهانی اختصاص خواهد یافت. مسئولان وزارت بهداشت مدعی هستند سرعت واکسیناسیون در اصفهان نسبت به استان‌های دیگر بیشتر است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کل واکسن اختصاص یافته برای کشور، یک میلیون دز در هفته است که باید این تعداد در بین استان‌ها به صورت عادلانه تقسیم شود، اما از نظر مسئولان مهمترین دلیل احساس کمبود واکسن در اصفهان، سرعت واکسیناسیون در این استان است.

کد خبر 516944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    ۱.اگر ادعای روزی ۶۰۰ هزار تزریق درست باشد که این تعداد واکسن برای دو روز هم کافی نیست. ۲.اگر سرعت واکسیناسیون در اصفهان بیشتر است پس باید متولدین ۵۰ و بعد از آن هم تا به حال واکسینه شده باشند!! یا این که واکسن ها به از ما بهتران رسیده است.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    به ادعای خانم دکتر چنگیر ظرفیت تزریق واکسن در اصفهان ۱۰۰ هزار در روز است و کافی نیست. این ۸۰ هزار دوز برای یک روز هم کافی نیست.