ابلاغ دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور ۱۴۰۰

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور ۱۴۰۰ را با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی» به استان‌ها، ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی «دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور ۱۴۰۰» را با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ارسال کرد.

در بخش‌هایی از این دستورالعمل آمده است:

زمان برگزاری آزمون برای دانش آموزان ابتدایی دارای «سطح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر»، از ۶ تا ۱۵ شهریور بوده و ارزشیابی از دانش آموزان دوره اول ابتدایی شامل دروس «فارسی» و «ریاضی» و دوره دوم ابتدایی شامل دروس «فارسی»، «ریاضی» و «علوم» است.

ارزشیابی در پایه‌های اول، دوم و ششم دوره ابتدایی به صورت عملکردی و در پایه‌های سوم، چهارم و پنجم دوره ابتدایی به تشخیص معلم و تأیید مدیر مدرسه، بر اساس محتوای پوشه کار، انجام خواهد شد.

فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس علمی و کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، با اولویت پایه دوازدهم، انجام می‌شود.

ارزشیابی دروس داخلی پایه دوازدهم و دروس افتاده سنوات قبل برای دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم، به شیوه حضوری انجام می‌شود.

کد خبر 516919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.