شهرداری سرمایه گذاری مناسبی در حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام داده است

سرپرست شهرداری اصفهان با حضور در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از نزدیک در جریان فعالیت‌های این حوزه قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، علیرضا بوژ مهرانی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه ۶۵ تا ۷۰ درصد بودجه شهرداری اصفهان مرتبط با موضوعات ترافیکی است، گفت: احداث خیابان‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح، معابر، بزرگراه‌ها، حوزه اتوبوسرانی، پارکینگ‌ها، تاکسیرانی و … از مسائل مرتبط با حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان است.

وی تصریح کرد: کارشناسان خبره و کارآزموده این حوزه طی دهه‌های گذشته توانسته‌اند با مطالعات دقیق و برنامه ریزی های اصولی بار ترافیکی شهر اصفهان را تا حدودی بهینه و روان کنند و اگر این برنامه ریزی ها در معاونت اتفاق نمی‌افتاد با این حجم جمعیت و تعداد خودروهای بالا در سطح شهر با یک فاجعه مواجه بودیم.

سرپرست شهرداری اصفهان با بیان اینکه همکاری متقابل بین شهرداری و مردم در حوزه حمل و نقل و ترافیک بسیار مهم است، ادامه داد: هر میزان امکانات سخت افزاری ترافیکی شهر را افزایش دهیم، اما همکاری مردم در میان نباشد، اتفاقات و پیشرفت مورد نظر در این حوزه رخ نمی‌دهد، بنابراین از مردم اعم از عابر پیاده، موتورسوار، دوچرخه سوار و راکبین خودرو و استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل عمومی خواهش می‌کنیم تمام قوانین مرتبط با ترافیک شهری را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری سرمایه گذاری مناسبی در حوزه حمل و نقل عمومی و ترافیک انجام داده است؛ بخش‌های مهمی از حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان اجرا شده و امیدواریم به زودی بخش‌های دیگر این حلقه نیز تکمیل شود، فعالیت‌های بسیار خوبی در شهرداری با اضافه شدن ناوگان تاکسیرانی، خرید اتوبوس، ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری و… صورت گرفته که با همکاری مردم شاهد خدمات رسانی بهتری به مردم خواهیم بود.

کد خبر 516886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.