تمام کارکنان حمل و نقل عمومی مشهد واکسینه می‌شوند

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تا پایان هفته جاری واکسیناسیون پرسنل حوزه حمل و نقل عمومی مشهد تمام می‌شود.

ایمان فرهمندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص روند واکسیناسیون کارکنان حوزه حمل و نقل مشهد اظهار کرد: شورای شهر خود را نسبت به حفظ سلامت شهروندان و پرسنل شهرداری در مجموعه‌های مختلف، مسئول می‌داند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از نیروهای شهرداری نیز در ذیل کمیسیون حمل و نقل و ترافیک همچنین خدمات شهری هستند بر همین اساس واکسیناسیون این عزیزان آغاز شده و در حال انجام است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: طبق آخرین آمار ۸۵۰ نفر از پرسنل حوزه حمل و نقل شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند و ۲۰ نفر آن‌ها فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بدون شک این فوتی‌ها و از کارافتادگی‌ها به جز آسیب‌هایی که متوجه خود همکاران می‌کند، روند خدمت رسانی به مردم را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد از سوی دیگر منشأ بسیاری از این ابتلاها، انتقال ویروس در سیستم حمل و نقل عمومی است.

فرهمندی ابراز امیدواری کرد: واکسیناسیون پرسنل حوزه حمل و نقل تا پایان هفته جاری و واکسیناسیون پرسنل حوزه خدمات شهری تا پایان هفته آینده تکمیل شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد همچنین افزود: دوز دوم واکسن نیز بر اساس برنامه زمان بندی شده تزریق خواهد شد.

کد خبر 516615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام برام راننده تاکسی هستم برام اس ام آی اومد نتونستم اون روز برم تکلیف چیه