تلویزیون جدید شیائومی چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون شیائومی Mi TV 5X پنجشنبه _۲۶ آگوست_ عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی تأیید کرده است که قصد دارد پنجشنبه _۲۶ آگوست_ در رویداد Mi Smarter Living 2022 تلویزیون هوشمند جدید خود را عرضه کند، محصولات دیگری که در این رویداد معرفی خواهند شد شامل لپ تاپ Mi Notebook ، مچ بند هوشمند Mi Band 6 و دیگر گجت‌های هوشمند می‌شود. شرکت شیائومی سالیانه رویدادی با عنوان Mi Smarter Living برگزار می‌کند و طی آن از محصولات هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند. رویداد ذکر شده در سال جاری به صورت مجازی پنجشنبه _۲۶ آگوست_ برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد که تلویزیون هوشمند جدید شرکت شیائومی با نام Mi TV 5X جانشین تلویزیون Mi TV 4X است که دارای طراحی زیبا و بسیار باریک است. شرکت تولید کننده تأیید کرده است که این تلویزیون دارای بلندگوهای استریو ۴۰ واتی است این در حالی است که تلویزیون‌هایی که اخیراً عرضه شده‌اند دارای سیستم‌های بلندگوی ۲۴ یا ۳۰ واتی هستند علاوه بر این تلویزیون جدید شرکت شیائومی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون شیائومی Mi TV 5X که با دستیار صوتی گوگل اسیستنت سازگاری دارد، ممکن است در اندازه ۵۵ اینچی در اختیار کاربران قرار گیرد البته احتمال دارد شرکت شیائومی مدل‌های دیگری از این تلویزیون را با سایزهای متفاوت وارد بازار کند. قیمت این محصول در روز برگزاری رویداد اعلام خواهد شد و هنوز اطلاعاتی در این زمینه ارائه نشده است.

کد خبر 516427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.