۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مشخصات گوشی شیائومی Mi 11i+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی شیائومی Mi 11i می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک گوشی ازسری‌های جذاب شیائومی سری جدید Mi 11i نام دارد که قیمت خیلی خوبی برای آن در نظر گرفته شده و نیز از سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شیائومی Mi 11i در واقع یک گوشی پرچم‌دار با قیمتی بسیار رقابتی است و نظر خیلی از علاقه‌مندان دنیای موبایل را به خود جلب کرده است. گوشی شیائومی Mi 11i در ۲۹ مارس ۲۰۲۱ معرفی شد و در ۳۱ مه ۲۰۲۱ در بازار جهانی به فروش رسید.

طراحی گوشی شیائومی Mi 11i

گوشی شیائومی Mi 11i، حدود ۱۹۶ گرم وزن دارد. ابعاد تقریبی آن معادل ۱۶۳.۷ * ۷۶.۴ * ۷.۸ میلی متر است؛ گوشی شیائومی Mi 11i با عرض ۷۶.۴ میلی متر یک گوشی باریک است. در لبه راست گوشی موبایل شیائومی Mi 11i دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور قرار دارد. شیائومی در طراحی حسگر اثر انگشت این گوشی از سبکی نوین و مدرن استفاده کرده است. به این صورت که دکمه پاور با حسگر اثرانگشت ترکیب کرده است و این طراحی ضمن دسترسی آسان و سریع و با حذف سنسور اثرانگشت جلوه بصری پنل پشتی زیبا تر کرده است.

نمایشگر گوشی شیائومی Mi 11i

صفحه نمایش گوشی شیائومی Mi 11i برابر با ۶.۶۷ اینچ است که نسبت نمایشگر به بدنه برابر با ۸۵.۹ درصد است. این گوشی از حاشیه‌های کم و باریکی بهرمند است. صفحه نمایش گوشی شیائومی Mi 11i از جنس سوپر آمولد است که باعث افزایش کیفیت آن شده است. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس پنج محافظت می‌شود، صفحه نمایش گوشی شیائومی Mi 11i کاملاً تخت است. صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل ۲۰:۹ (حدود ۳۹۵ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) است.

مشخصات گوشی شیائومی Mi 11i+ قیمت

شرکت شیائومی در این سری از میزان روشنایی عالی استفاده کرد و این گوشی در حالت نور کم ۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند ولی در زیر نور خورشید این عدد به ۹۵۰ نیت افزایش می‌یابد و در بالاترین حد ممکن به یکهزار و ۳۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایشگر گوشی شیائومی Mi 11i نیز از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و دارای گواهی نامه رسمی IP53 است و می‌تواند در برابر قطرات آب و ذرات گرد و غبار مقاومت کند.

دوربین گوشی شیائومی Mi 11i

دوربین‌های گوشی شیائومی Mi 11i مجهز به فلش LED، پانوراما، HDR است. شیائومی Mi 11i دارای دوربینی سه گانه در قاب پشتی خود است که دوربین اصلی آن یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل سامسونگ است. علاوه بر آن دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۱۹ درجه و دوربین سوم یک دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب است.

اسپیکر شیائومی Mi 11i

در گوشی شیائومی Mi 11i از بلندگوهای استریو استفاده شده است. بلندگوی اصلی روی لبه پایینی گوشی قرار گرفته است و بلندگوی دوم روی لبه بالایی این گوشی است. گوشی شیائومی Mi 11i واقعاً کیفیت صدای خوبی دارد حجم صدای بسیار بالایی تولید می‌کنند صدای تولید توسط بلندگوها بسیار شفاف و پر جزئیات است؛ در واقع بلندگوهای شیائومی Mi 11i یکی از بهترین بلندگوهای موجود در بازار است.

مشخصات گوشی شیائومی Mi 11i+ قیمت

نرم‌افزار گوشی شیائومی Mi 11i

سیستم عامل این گوشی بر پایه اندروید ۱۱ بوده و سازگار رابط کاربری MIUI 12 است؛ البته امکان ارتقای آن به MIUI 12.5 نیز وجود دارد.

سخت افزار گوشی شیائومی Mi 11i

گوشی موبایل شیائومی Mi 11i از تراشه قدرتمند Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (پنج نانومتری) بهره می‌برد. پردازنده مرکزی از نوع هشت هسته‌ای (یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتز Kryo 680، سه هسته ۲.۴۲ گیگاهرتز Kryo 680 و چهار هسته ۱.۸۰ گیگاهرتز Kryo 680) است؛ همچنین وظیفه پردازش اطلاعات گرافیکی بر عهده Adreno 660 قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند، در رده نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به همراه هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به همراه هشت گیگابایت رم عرضه شده است.

مشخصات گوشی شیائومی Mi 11i+ قیمت

به لطف تراشه قدرتمند استفاده شده در این گوشی همچنین عملکرد بالای پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی با گوشی قدرتمندی رو به رو هستیم. این تراشه معمولاً برای گوشی‌های پرچم دار استفاده می‌شود. فعلاً در حال حاضر این تراشه قدرتمندترین تراشه‌ای است که برای گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌شود.

گوشی موبایل Mi 11i به راحتی آب خوردن از پس کارهای ساده روزمره و بازی‌ها بر می‌آید. تمام برنامه‌ها، حتی بازی‌های سنگین، بسیار نرم و روان اجرا می‌شود. این عملکرد سریع حتماً شما را شگفت زده خواهد کرد! علاوه بر آن حتی در حین اجرای سنگین‌ترین برنامه‌ها، گوشی داغ نمی‌شود و گاهی شاهد گرم شدن معمولی دستگاه هستیم.

مزایا گوشی شیائومی Mi 11i

  • نمایشگر با وضوح بالا
  • دوام باتری
  • پوشش شیشه مقاوم گوریلا گلس نسل پنج
  • صفحه نمایش بزرگ
  • پردازشگر
  • حسگر دوربین

معایب گوشی شیائومی Mi 11i

  • پشتیبانی نکردن از شارژ وایرلس
  • نداشتن پورت جک هدفون

باتری گوشی شیائومی Mi 11i

انرژی گوشی موبایل Mi 11i توسط یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴ هزار و ۵۲۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌شود. این گوشی موبایل از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. در حالی که گوشی شیائومی Mi 11i از شارژ سریع ۵۵ واتی بهره می‌برد. برای شارژ مجدد کامل این گوشی به حدود ۵۲ دقیقه زمان نیاز داریم. همچنین این میزان باتری برای یک الی دو روز کامل استفاده مداوم، پاسخگو است. لازم به ذکر است که برند شیائومی برای این گوشی یک شارژر ۳۳ واتی در درون جعبه عرضه کرده است.

قیمت گوشی شیائومی Mi 11i

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب شیائومی Mi 11i با رم‌های دو، سه و۶ در بازار موجود نیست ولی این گوشی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت با رم هشت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

کد خبر 516344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.