«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسه‌ای برای بررسی روند صدور حکم «علیرضا زاکانی» از سوی وزیر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در پایان جلسه امروز (‌یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات صحن اظهار کرد: اقدامات انجام شده از سوی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران مورد انتقاد بسیاری از اعضای شورا قرار گرفت اما پیشنهاد و طرح شورا مبنی بر حمایت از هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم به خوبی انجام شد زیرا پروتکل‌های بهداشتی و سایر مسائل امنیتی را رعایت کردند. با توجه به اهمیت این مسئله قرار شد این طرح از دو فوریتی خارج و به صورت یک فوریتی مورد بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار بگیرد.

وی افزود: با در دستور قرار گرفتن انتخاب سخنگو، علیرضا نادعلی با ۲۱ رأی به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران انتخاب شد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل ارائه گزارش از سوی معاونان شهرداری چیست، در حالی که قرار نیست این معاونان در دوره جدید مدیریت شهری ادامه همکاری دهند تصریح کرد: به ماندگاری معاونین فکر نکردیم و این افراد چهار سال تلاش کردند و شورای جدید می‌خواهد از این عملکرد مطلع شود.

وی در خصوص زمان آغاز کار زاکانی به عنوان شهردار تهران ادامه داد: تعطیلی سراسری کشور این مسئله را به تأخیر انداخت، اما با دستور وزیر کشور در دست بررسی و اقدام است و شورا در حال دنبال کردن این مسئله است و امروز نیز در جلسه‌ای این موضوع بررسی می‌شود که امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

چمران در خصوص اینکه حکم زاکانی را کدام وزیر کشور صادر می‌کند، گفت: هنوز که وزیر جدید کشور انتخاب نشده اما سعی ما بر این است که پیش از این انتخاب، روی کار آمدن شهردار تهران نهایی شود.

وی با اشاره به انتخاب کمیسیون‌ها خاطرنشان کرد: دلیل تأخیر در انتخاب کمیسیون‌ها دقت اعضا بر انتخاب بر اساس تخصص افراد است. به طور کلی در این زمینه به نتیجه رسیده‌ایم و شاید در صورت وجود فرصت در جلسه آینده این موضوع را نهایی کنیم.

به گزارش ایمنا، «جوادی یگانه» معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به عنوان آخرین معاون شهردار تهران اقدامات خود را در طی این سال‌ها در صحن شورا ارائه کرد.

کد خبر 516314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.