دانلود سریال خاتون قسمت ۲ با لینک مستقیم + ۴ کیفیت

سریال خاتون یک سریال تاریخی به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان می‌باشد. لینک دانلود قسمت دوم سریال خاتون منتشر شده است. این سریال نخستین تجربه سریال سازی تینا پاکروان در شبکه نمایش خانگی است. نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی و مهران مدیری در خاتون ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش ایمنا خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

شماره قسمت سریال خاتون نام مدت زمان تاریخ انتشار سریال خاتون
قسمت دوم سریال خاتون ما اعلام بی طرفی کرده بودیم ۵۴ دقیقه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

۱۲+ مناسب برای سنین بالای ۱۲ سال

در سریال خاتون علاوه بر حضور بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره‌های نوظهوری نیز معرفی شده‌اند. موسیقی‌دان برجسته ایرانی کیهان کلهر نیز به عنوان آهنگساز در سریال خاتون همکاری کرده است. علی اسدزاده پیش از این با تهیه‌کنندگی سریال قورباغه همکاری موفقی با نماوا داشته است.

دانلود سریال خاتون قسمت ۲ با لینک مستقیم + ۴ کیفیت

بازیگران خاتون

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی، بهنام شرفی، علی فروتن، داریوش موفق، مهران غفوریان، پیام دهکردی، فرخ نعمتی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت، آیدا ماهیانی، شیرین محسنی، رضا عباسی، پیمان میرزایی، سمانه منیری، مجید گیاهچی، مرجان متقی، تینا پاکروان، کیهان کلهر، هومن بهمنش، محمد نجاریان، علی اسدزاده، بابک اسکندری، کامیاب امین عشایری، سارا سمیعی، علیرضا علویان و مهران ملکوتی

دانلود سریال خاتون قسمت ۲ با لینک مستقیم + ۴ کیفیت

دانلود سریال خاتون

همچنین سریال خاتون به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

دانلود سریال خاتون قسمت ۲ با لینک مستقیم + ۴ کیفیت

درباره سریال خاتون

خاتون روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی تک‌تک ایرانی‌ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌باره پرداخته؛ روایت زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰ قصه‌شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

کد خبر 516278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ثمین جعفرپور IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    خیلی فيلم خاتون خوب است ممنون از بازیگران فیلم خاتون