قتل همسر و مادر زن با اسلحه شکاری

دستگیری اعضای باند حفار و قاچاق عتیقه، تصادف مرگبار و فوت پدر و پسر، قتل زن جوان به دلیل اختلافات خانوادگی، قتل همسر و مادر زن با اسلحه شکاری و دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۰ فقره سرقت خودرو را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از انهدام باند حفار عتیقه‌جات در این شهرستان و دستگیری پنج عضو این باند قاچاق میراث فرهنگی خبر داد.

افشین یاری اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی در سطح حوزه استحفاظی در حال حفاری برای کشف عتیقه‌جات و آثار باستانی هستند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی قضائی، عوامل گشت پاسگاه انتظامی "چهاردولی" به محل اعزام و مشاهده شد که یک باند پنج نفره در حال حفاری برای پیدایش عتیقه‌جات و آثار باستانی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: نامبردگان دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

حادثه رانندگی مرگ پدر و پسر را رقم زد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از سانحه رانندگی در محور اسلام آباد غرب - حمیل خبر داد و گفت: در این سانحه دو نفر که پدر و پسر بودند، جان خود را از دست دادند و یک نفر هم زخمی شد.

محمد حیدری اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر سه محور اسلام آباد غرب به حمیل میان خودرو پراید و کامیون رخ داد.

وی افزود: در این سانحه راننده ۴۵ ساله پراید به همراه پسر پنج ساله خود جانشان را از دست دادند و راننده کامیون نیز زخمی شد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این حادثه مرگبار را تجاوز به چپ خودرو پراید اعلام کرد.

حیدری، سبقت و سرعت‌های غیرمجاز را عامل اصلی بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در محورهای استان کرمانشاه اعلام کرد.

قتل زن جوان به دلیل اختلافات خانوادگی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان قتل زنی جوان در شهر عالی‌شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

حیدر سوسنی اظهار کرد: در پی وقوع قتل زنی جوان در شهر عالی‌شهر، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد این زن در جریان اختلاف و نزاع خانوادگی همسر و زن جدید همسرش، بر اثر اصابت چاقو و شیشه به قتل رسیده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان قتل آغاز کردند و با توجه به اسناد موجود، توانستند دو عامل قتل را که به قصد مخفی شدن در حال فرار به مشهد بودند شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند در ادامه تحقیقات با توجه به اظهارات شهود و مستندهای کشف شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، لب به اعتراف گشودند و به قتل این زن با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

قتل همسر و مادر زن با اسلحه شکاری

فرمانده انتظامی خوی گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خوی قاتل متواری شده روزهای اخیر در روستای سراب خوی، کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

جلیل موسوی اظهار کرد: جوان ۲۵ ساله‌ای که در روز عاشورا همسر و مادر زن خود را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود با تلاش مأموران انتظامی در اطراف یکی از روستاهای همجوار دستگیر شد.

وی افزود: پلیس این شهرستان با اتکا به شگردهای پلیسی توانست با شناسایی مخفیگاه این قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت وی را دستگیر و تحویل مقامات قضائی کند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: این قاتل ۲۵ ساله روز تاسوعا در یک نزاع با دلایل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری همسر و مادر زن خود را با شلیک سه گلوله در حیاط منزل به قتل رسانده بود، برخورد با متخلفان و مخلان نظم و امنیت در اولویت پلیس قرار دارد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۰ فقره سرقت خودرو

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: هشتم آبان ماه سال ۹۹ پرونده‌ای مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل و برای پی‌جویی و کشف جرم پرونده در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه یکم قرار گرفت.

سعید دالوند اظهار کرد: شاکی عنوان کرد، خودروی ۲۰۶ صندوق‌دار خود را در خیابان "ولیعصر" پارک و پس از ۳۰ دقیقه مراجعه و مشاهده کردم درب خودرو تخریب و اموال داخل خودرو شامل گوشی تلفن همراه آیفون، ادکلن، وجه نقد و. توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

وی گفت: در تحقیقات پلیسی، مشخص شد یک دستگاه خودرو آکورد سورمه‌ای رنگ، نزدیک خودروی شاکی متوقف و راننده خودرو با شگرد کلاف کردن، درب ۲۰۶ مال‌باخته را باز کرده و محتویات داخل خودرو را سرقت و سپس از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی هویت سارق به نام "خسرو" کشف و متعاقب آن مالک خودرو شناسایی شد که با دعوت از وی اظهار کرد، حدود ۹ ماه است که خودرو را به شخصی به هویت "خسرو" فروخته است.

وی افزود: با پیگیری مستمر، کارآگاهان در نهایت یکم اردیبهشت ماه متهم را در "تهرانپارس" دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی معترف و در ادامه بازجویی‌های انجام شده به ۳۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در مناطق شمال و شرق و غرب اعتراف کرد.

دانلود تصریح کرد: خسرو در اعترافات خود گفت، سرقت‌ها را به تنهایی و با شیوه کلاف کردن درب خودروها انجام داده است و اموال را به رهگذران می‌فروخت.

وی گفت: تاکنون ۳۰ تن از مال‌باختگان شناسایی و متهم به دادیاری دادسرای ناحیه یک ارسال و با صدور قرار مناسب روانه زندان شده است.

کد خبر 516036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.