آغاز پروژه ای دیگر برای بازآفرینی فضاهای رها شده شیراز

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: بازآفرینی فضای رها شده، رشد و توسعه شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را به دنبال دارد.

عبدالصالح رستم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازآفرینی فضای رها شده به مساحت ۲۳ هزار متر مربع در شهرک امیر کبیر با هدف ارتقا تعاملات اجتماعی و گسترش فضای عمومی، ایجاد فضای امن و ارتباط شهروندان با طبیعت توسط شهرداری منطقه چهار آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه بر اساس مطالبات مردم در دستور کار منطقه قرار گرفته است که شامل ۱۰ هزار متر مربع محوطه سازی اعم از پیست دوچرخه، پیاده رو، روشنایی، مبلمان شهری و … است.

شهردار منطقه چهار شیراز تصریح کرد: پروژه‌ای دیگری چون احداث فضای شهری بزرگراه مهندسین در ۳ فاز (ضلع شرقی به طول ۲/۵ کیلو متر و ضلع غربی به طول ۲/۵ کیلومتر) توسط شهرداری منطقه چهار در حال اجراست.

رستم زاده با بیان اینکه این مسیر شامل مسیر دوچرخه سواری، پیاده راه، مبلمان شهری، روشنایی و فضای سبز و… است، گفت: احداث پیاده راه میثم در دو فاز توسط شهرداری منطقه چهار در حال اجرا است که فاز یک به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و فاز دو به مساحت چهار هزار متر مربع تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این پروژه با هدف ارتقا سلامت شهروندان، پیاده محوری و تشویق شهروندان به پیاده روی، زیبا سازی منظر شهری، ارتقا کیفیت و تبدیل این فضا از یک محیط رها شده شهری به فضایی پویا و با نشاط در حال احداث است.

شهردار منطقه چهار شیراز در پایان گفت: با توجه به نیاز محلات این خدمات به طور مستمر توسط منطقه چهار ادامه خواهد داشت تا بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

کد خبر 515240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.