اجرای دقیق قانون حرف اول و آخر خواهد بود

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: ابلاغ سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان رو امروز امضاء کردم و علیرغم تراکم برنامه‌های کاری که داشتم، شخصاً" برای معرفی ایشون به آرامستان باغ رضوان رفتم تا تقدیر و تشکری هم از پرسنل خدوم این سازمان انجام بدهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژمهرانی در اینستاگرام خود نوشت:

" ابلاغ سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان رو امروز امضا کردم و علیرغم تراکم برنامه‌های کاری که داشتم، شخصاً" برای معرفی ایشون به آرامستان باغ رضوان رفتم تا تقدیر و تشکری هم از پرسنل خدوم این سازمان انجام بدم.

شاید با بنده هم نظر باشید که دیدن غم و اندوه کسانی که عزیزی رو از دست دادند سخت و اندوهناک است و آثار روحی منفی به دنبال داره. کارکنان سازمان آرامستان‌ها ضمن اینکه محل کارشون بسیار دور از مرکز شهر است، هر روز و به دفعات زیاد شاهد غم و اندوه دیگران هستند و این موضوع شرایط کاری اونها رو بسیار سخت می‌کنه.

در این جلسه از زحمات همکارانم در این سازمان تقدیر کردم و از اونها خواهش کردم در رسیدگی به امور مراجعه کنندگان صبوری کنند و هر کاری از دستشون بر میاد برای کاهش آلام داغداران انجام بدهند. همچنین تاکید کردم که قانون و قانون‌مداری رکن کار ما است اما هر جایی که احساس شد آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، مقررات و قوانین در تضاد با منافع عمومی و باعث دردسر مردم است این موارد رو اطلاع بدهند تا برای اصلاح و کارآمد کردن قوانین پیگیری لازم از مراجع ذیربط انجام بشه، اما در هر حال، اجرای دقیق قانون حرف اول و آخر خواهد بود. "

در جلسه امروز خوشبختانه شاهد بودم که تعداد زیادی از همکارانم در این سازمان رو جوانان متخصص تشکیل دادند. وجود اونها باعث میشه به آینده‌ی کاری سازمان امیدوارم باشیم.

قدردان زحمات تمام کسانی که صادقانه و با ایثار در خدمت مردم هستند، هستم. "

اجرای دقیق قانون حرف اول و آخر خواهد بود

اجرای دقیق قانون حرف اول و آخر خواهد بود

کد خبر 515110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.