بررسی برنامه‌های وزرای بهداشت، ارتباطات و اطلاعات در کمیسیون اقتصادی مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای بهداشت و درمان، ارتباطات و اطلاعات در این کمیسیون خبرداد.

غلامرضا مرحباء در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز میزبان «بهرام عین‌اللهی» وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان بود که ایشان، سوابق و برنامه‌های خود را برای مدیریت مجموعه وزارت بهداشت ارائه کرد.

وی افزود: اقتصاد سلامت، توزیع عادلانه امکانات پزشکی در مناطق مختلف کشور، ارسال پزشک به مناطق محروم، عدالت آموزشی و همچنین تجهیز بیمارستان‌های شهرستان‌ها از جمله محورهای مطرح شده در سوالات نمایندگان از وزیر پیشنهادی بهداشت بود که وزیر پیشنهادی به آنها پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست کمیسیون، «عیسی زارع‌پور» وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت ارتباطات‌و فناوری اطلاعات نیز به بیان سوابق و برنامه‌های خود پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین نمایندگان دغدغه‌ها و سوالات خود را در خصوص توسعه فناورانه ارتباطات در کشور، استفاده از امکانات ارتباطی و همچنین شبکه ملی اطلاعات، نحوه مدیریت فضای مجازی و موتور جست و جو ملی مطرح کردند.

مرحباء گفت: کمیسیون اقتصادی در ادامه میزبان «حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب» وزیر پیشنهادی اطلاعات بود که ایشان نیز راهکارهای خود را در خصوص ایجاد زیر ساخت‌های امنیت اقتصادی و تدابیر مهم برای جلوگیری از فسادهای اقتصادی تشریح کرد.

کد خبر 515076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.