اهتمام به حفظ سلامت شهروندان در اولویت برنامه‌های شهرداری است

سرپرست شهرداری اصفهان از تصویب کمک‌های فوری به نظام سلامت شهر اصفهان و نیز کمک مومنانه به کسانی که به دلیل شیوع کرونا در امر معاش خود و خانواده دچار کمبود و مشکل شده‌اند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژمهرانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان لایحه دو فوریتی شهرداری برای اختصاص کمک‌های فوری به نظام سلامت شهر اصفهان و نیز کمک مومنانه به کسانی که به‌دلیل شیوع کرونا در امر معاش خود و خانواده دچار کمبود و مشکل شده‌اند مطرح شد و با اعمال تغییراتی تصویب شد.

امسال اعتبارات کمک به برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) را سه برابر کردیم. به‌دلیل شرایط خاص کرونایی کشور و در تبعیت از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری ۶۷ درصد این اعتبار با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صرف خرید لوازم مورد نیاز نظام سلامت برای درمان بیماران کرونایی می‌شود و ۳۳ درصد باقیمانده برای کمک مومنانه به نیازمندانی که به‌دلیل کرونا معیشت آنها دچار مشکل شده تخصیص خواهد یافت که با همکاری هیأت‌های مذهبی، سازمان بسیج، بهزیستی و کمیته امداد توزیع خواهد شد.

شهرداری اصفهان هزینه‌های پیدا و پنهان زیادی برای مقابله با کرونا داشته و کماکان جزو دستگاه‌هایی است که در کنار نظام سلامت و در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارد. اهتمام به حفظ سلامت شهروندان در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های همکارانم در بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان مشغول خدمت هستند. "

اهتمام به حفظ سلامت شهروندان در اولویت برنامه‌های شهرداری است

کد خبر 514975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.