آمار کرونا ایران ۲۴ مرداد؛ ۶۲۰ فوتی و ۳۶۷۳۶ ابتلای جدید

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه ۲۴ مردادماه_ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۳۶ هزار و ۷۲۶ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به چهار میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است. ‬

از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون سه میلیون و ۷۲۸ هزار و ۹۴۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۰ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۹۷ هزار و ۸۲۸ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، چهار هزار و ۲۷۲ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و هفت هزار و ۳۲۳ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 514766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • کارگر دهه 60 IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    9 12
    با سلام با این وضعیت فوتی چرا سهمیه واکسن تهران رو زیاد نمی کنن؟ شهرستانهای کوچک از سن 17 سال رو دارن واکسینه میکنن، تهران با این همه نیروی کار و فعال مگه میشه فکری براش نکنن؟ واقعا بازارها کارگرها نیروی کار جامعه هستن تورو خدا فکری به حال این مردم کنید! جوونا مجبورن برای یه لقمه نون برن توو این شلوغی بازار کار کنن کسی واقعا صدامونو نمی شنوه؟!؟!؟
    • SE ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      8 1
      بهت اشتباه اطلاع دادن. هیچ جا رو 17 ساله واکسن نزده و نمیزنن. تهران هم تفاوتی با شهرهای بزرگ دیگه ایران نداره باید مثل اونها واکسینه بشه
    • مصطفی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      11 1
      سلام ندارن واکسن اگه داشتن میزدند. کاش واکسن هایی که یک سری از کشور ها مثل ژاپن همینطوری قرار بود بهمون بده رو میگرفتیم حداقل دستمون جلو تر بود.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      8 1
      بابا کدام شهرها ۱۷ سال را واکسینه میکنن چرا همیشه شایعه درست میکنید
  • Gh IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    6 0
    خواهش میکنم کشور رو لاک داون کنید واقعا اوضاع خیلییی خرابه راه ها. رو هم ببندید لطفاااا جون همه مون در خطره یه کم به فکر باشیددد
  • امیررضا حیدرپور IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    8 0
    فوتی ها رکورد زد وای بدبختی است
  • ساناز IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    10 2
    درسته مسئولین بسیار کوتاهی کردند کی گذاشت اینهمه زائر بیاد مشهد واقعا که
  • سپیده . ه IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    اوایل کرونا با ۷۰ تا ۸۰ فوتی در روز دلمون میلرزید و وحشت میکردیم .پروتکل ها رو خوب رعایت میکردیم ... چه به روزمون اومده که الان با ۶۲۰ مورد فوتی انقدر بی باک شدیم ؟! چی شد که جون هموطنانمون برامون انقدر بی ارزش شد که قید مسافرت و گشت و گذار و تفریحات و دورهمی هامون رو نزدیم ؟ ... بابا ایها الناس کادر درمانمون بریدن . به خدا از دست رفتن.هر کدومشون خانواده . بچه و همسری دارن که چشم به راهشونن . تو رو به هر چیزی که میپرستید رعایت کنید
  • elyas IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    خداوکیلی این چه مدل تعطیلی به اصطلاح لاک داون کردنه آخه.اون از وضعیت ممنوعیت تردد که خیلیا رفتن مسافرت اینم از عدم تعطیلی بعضی از اصناف و عدم توجه به تصمیمات ستاد کرونا.من از هر کی میپرسم رفته سرکار.به هر کی هم میگه گفتن ما جز مشاغل گروه 1 هستیم.