برنامه‌های عین اللهی در کمیسیون بهداشت مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون خبرداد.

زهرا شیخی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که امروز _ شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰_ برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز میزبان بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود وی حدود ۲ ساعت و نیم در کمیسیون حاضر شد و برنامه‌های خود را ارائه کرد همچنین نمایندگان هم انتظارات و دغدغه‌های خود در حوزه سلامت را مطرح و بیان کردند.

وی افزود: مباحثی که به نوعی به طور مستقیم و غیرمستقیم با حوزه سلامت مرتبط است از جمله اولویت مدیریت بحران کرونا، اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، کنترل بیماری‌های غیر واگیر، پیگیری تعارض منافع، استخدام و جذب نیرو و مطالبات کادر درمانی، عدالت محوری و اصلاح رویکرد وزارت بهداشت با اولویت بخشیدن به سلامت محور بودن و پیشگیری و بهداشت تا درمان محوری در این نشست مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از وزیر پیشنهادی این است که با تمام وجود و مدیریت جهادی وارد میدان عمل شود و تیم تخصصی پای کار داشته باشد و آنچه که مهم است و باید عملیاتی شود اجرای دقیق، درست و به موقع قوانین است.

شیخی تصریح کرد: در این رابطه قوانین به اندازه کافی داریم بنابراین شاید نیاز به تصویب قانون نداشته باشیم و نگرانی ما از عدم اجرای درست قوانین است و انتظار تمامی نمایندگان از وزیر این است که نهایت اهتمام خود را برای اجرای قوانین به کار ببرد؛ کمیسیون بهداشت بررسی‌های لازم را در مورد وزیر پیشنهادی انجام خواهد داد و نظر خود را به صحن علنی اعلام خواهد کرد.

کد خبر 514548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.