درخواست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم برای همراهی با مدافعان سلامت

سخنگو ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از درخواست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم برای عدم مسافرت و پذیرش مهمان در تعطیلات روزهای آینده جهت کاهش ابتلاء به کرونا و همراهی با مدافعان سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه نوروزیان در اینستاگرام خود نوشت:

"درخواست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم برای عدم مسافرت و پذیرش مهمان در تعطیلات روزهای آینده جهت کاهش ابتلاء به کرونا و همراهی با مدافعان سلامت

ضمن عرض تسلیت به محضر شریف مردم شهرستان هرمزگان بمناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و امید به اینکه عزاداری شما عاشقان اهل بیت (سلام الله علیها) مقبول درگاه خداوند قرار گیرد، مستحضرید که بر اساس سنتی دیرینه، سالهای قبل اغلب شهروندان شهر و روستاها در ایام محرم به ویژه ایام تاسوعا و عاشورا از اقصی نقاط کشور به زادگاه خود برای ابراز ارادت به اباعبدالله (ع) و خاندان پاک و مطهرش مراجعه می‌کردند، لیکن امسال با توجه به شرایط حاد کرونایی و اینکه انجام مسافرت، مهمانی رفتن و مهمان پذیری و تجمع خانوادگی به هیچ وجه به صلاح نیست و تهدید جدی برای سلامتی خود و دیگران محسوب می‌گردد، لذا استدعا داریم که از هم اکنون اطرافیان، خویشاوندان، دوستان و همشهریان عزیز را برای عدم حضور به سبک گذشته، ترغیب و تشویق نمائید.

این اقدام و عدم مسافرت شما، نذر سلامت و اهدای همدلی و همراهی شما به همشهریان عزیز و مدافعان سلامت، در جهت کاهش شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

پیشاپیش از لطف و محبت و همراهی شما ممنون و سپاسگزاریم.

پ. ن: باز هم تکرار اشتباه … راههای هوایی و ریلی و جاده ایی باز هست و ماشین‌های شخصی هم با جریمه تردد می‌کنند… منتظر فاجعه هستیم. "

درخواست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم برای همراهی با مدافعان سلامت

درخواست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم برای همراهی با مدافعان سلامت

کد خبر 514531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.