بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

در ساختار اصلاحی abc بیت کوین انتظار ادامه یافتن موج c این رمز ارز را تا محدوده ۵۶ هزار دلار داریم و به نظر می‌رسد پس از دستیابی به این محدوده مجدد شاهد ریزش قیمتی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۴۷ هزار و ۶۲۶ دلار، رشد ۲.۹۶ درصدی
  • اتریوم سه هزار و ۳۰۱ دلار
  • بایننس کوین ۴۱۵ دلارو ۶۶ سنت
  • کاردانو دو دلار و ۱۶ سنت
  • دوج کوین ۲۹ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۷ سنت
  • پولکادات ۲۳ دلار و پنج سنت
  • یونی سواپ ۳۰ دلار و ۱۵ سنت
  • سولنا ۴۴ دلارو ۴۵ سنت
  • بیت کوین کش ۶۶۵ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۲۳ مرداد، عبور از مقاومت استاتیک

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

در ساختار اصلاحی abc بیت کوین انتظار ادامه یافتن موج c این رمز ارز را تا محدوده ۵۶ هزار دلار داریم و به نظر می‌رسد پس از دستیابی به این محدوده مجدد شاهد ریزش قیمتی باشیم.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

خانواده هلندی راز مراقبت از بیت کوین‌های خود را فاش کرد

خانواده هلندی تایهوتو که در سال ۲۰۱۷ تمامی سرمایه خود را به بیت کوین تبدیل کرده بود هم اینک از راز مراقبت از دارایی‌های دیجیتال خود پرده برداشته است. این خانواده بیت کوین‌های خود را به کیف‌های سخت‌افزاری منتقل کرده و این کیف‌ها را در چند کشور مخفی کرده است. پدر این خانواده می‌گوید دو عدد از کیف‌ها در اروپا و دو عدد دیگر در آسیا هستند یک کیف در آمریکای جنوبی است و کیف ششم را در استرالیا مخفی کرده است. این خانواده بیت کوین را در محدوده ۹۰۰ دلار خریده بود که با قیمت‌های کنونی، ارزش دارایی آنها پنج هزار درصد رشد کرده است.

هکر پالی نتورک ۲۵۸ میلیون دلار از وجوه سرقت‌شده را بازگرداند!

هکری که دو روز پیش ۶۱۲ میلیون دلار از دارایی کاربران پروتکل پالی نتورک را از شبکه‌های اتریوم، اسمارت چین بایننس و پالیگان سرقت کرده بود، ۲۵۸ دلار از این وجوه سرقت‌شده را بازگرداند. این هکر بارها گفته است که تمایل دارد وجوه سرقتی را به پالی نتورک بازگرداند و همین موضوع سبب‌شده تا عده‌ای تصور کنند که او یک هکر «کلاه‌سفید» بوده و قصد داشته است مشکلات امنیتی پالی نتورک را به توسعه‌دهندگان آن گوشزد کند.

هولدرهای بلندمدت در حال انباشت بیت کوین هستند

حساب توییتری معروف BTC_Archive، نمودارهایی را از شرکت تحلیلی گلاسنود به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد هولدرها یا سرمایه‌گذاران بلندمدت همچنان به خرید بیت کوین در اصلاحات قیمتی ادامه می‌دهند. شاخص موجودی هولدرهای بلندمدت بیت کوین به سطحی رسیده است که آخرین بار در سال ۲۰۲۰، زمانی که قیمت بیت کوین تنها ۱۳ هزار دلار بود، در آن محدوده قرار داشت. از ماه ژانویه ۲۰۲۱، این شاخص به سمت پایین سقوط کرد و قیمت بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار رسید. از ماه می ۲۰۲۱ نیز این شاخص در حال افزایش است و اکنون تقریباً به سطح قبلی خود برگشته است.

روند رشد قیمت دوج کوین از اتریوم و بیت کوین سریع‌تر است

به گزارش کوین گکو، بهای دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی بیش از ۱۲ درصدی به حدود ۰.۲۸ دلار رسیده است. این امر نمایانگر رشد ۴۱ درصدی میم کوین محبوب بازار در هفت روز گذشته است که عملکرد بهتر دوج نسبت به بیت کوین و اتر را نشان می‌دهد. اتریوم در هفت روز گذشته ۲۹ درصد رشد کرده و بیت کوین نیز در مدت زمان مشابه صعود ۲۱ درصدی را تجربه کرده است.

رشد ۲۲ درصدی بهای پالیگان همزمان با افزایش تعداد نهنگ‌ها

مطابق داده‌های سنیتمنت، تقاضا برای پالیگان به سرعت در حال افزایش است و تعداد آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون واحد پالیگان نگهداری می‌کنند، در چند هفته گذشته بیش از ۹.۳ درصد افزایش پیدا کرده است. در واقع از روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر ماه) تاکنون ۶۷ نهنگ جدید به شبکه پالیگان پیوسته‌اند.

بهای پالیگان تنها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته و تا لحظه تنظیم این خبر به ۱.۳۷ دلار رسیده است. تحلیلگران می‌گویند به رغم افزایش اخیر قیمت این ارز دیجیتال، فشار خرید همچنان در حال افزایش است.

سرمایه‌گذاران نهادی مانند اواخر سال ۲۰۲۰ مشغول خرید بیت کوین هستند

داده‌های کریپتو کوانت نشان می‌دهد که ذخایر بیت کوین در صرافی‌های مشتقه به ۱.۲ میلیون واحد بیت کوین کاهش یافته که به معنای کمترین میزان آن از ۱۱ ماه مه و قبل از سقوط قیمت این ارز دیجیتال است. طبق اطلاعات منتشر شده، سرمایه‌گذاران نهادی در حال حاضر مانند ۳ ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ مشغول خرید بیت کوین هستند.

ویلیام کلمنته می‌گوید پس از سقوط قیمت‌ها و از ۱۹ ماه مه تاکنون، نهادهایی که بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار بیت کوین دارند بیش از ۲۶۹ هزار و ۴۵۰ بیت کوین دیگر به ارزش ۱۲.۱ میلیارد دلار را به دارایی خود افزوده‌اند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر از سطح ۲ تریلیون دلاری عبور کرد

داده‌های کوین گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که امروز برای نخستین بار از ۱۹ ماه مه، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از دو تریلیون دلار فراتر رفت. طبق این داده‌ها بیت کوین و اتریوم، دو ارز دیجیتال برتر بازار بیشترین نقش را در این رشد چشمگیر داشته‌اند. گفتنی است که در حال حاضر ۴۳.۷ درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال مربوط به بیت کوین است. کاردانو، بایننس کوین، سولانا، پولکادات، XRP و لایت کوین دیگر ارزهای دیجیتالی بودند که نقش اساسی در رشد ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال داشتند.

پیتر برنت نوسانات بیت کوین، اتریوم و کاردانو را با سهام مایکروسافت مقایسه کرد

پیتر برنت، چارتیست و تریدر برجسته در توییترش با انتشار دو چارت اشاره‌ای به نوسانات قیمتی بیت کوین، اتریوم و کاردانو داشت و رفتار آن‌ها را با نوسانات بهای سهام مایکروسافت در گذشته مقایسه کرد. یکی از این چارت‌ها مربوط به عملکرد آشفته سهام مایکروسافت در بازه زمانی ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ است که نوسانات شدید این سهام در محدوده ۱۲ تا ۲۷ دلار را نشان می‌دهد. در عین حال، چارت دوم نشان می‌دهد که پس از رسیدن قیمت سهام مایکروسافت به ۲۸۶ دلار، برای تشخیص نوسانات ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ به ذره‌بین نیاز است.

او با اشاره به اتر، بیت کوین و کاردانو در توییتش می‌گوید: «وقتی از دریچه تاریخ طولانی‌تر به رفتار ناپایدار قیمت در یک مرحله از تاریخ بازار نگاه کنیم، نوسانات می‌توانند به شکل موج‌های ناچیزی ظاهر شوند. آیا همین پدیده برای بسیاری از ارزهای دیجیتال صادق خواهد بود؟»

مک‌کالب در دو هفته گذشته ۸۰ میلیون توکن XRP را به فروش رسانده است

داده‌های ارائه شده از سوی پلتفرم بلاک‌چین XRPscan نشان می‌دهد که جد مک‌کالب، هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد فناوری سابق ریپل در ۱۴ روز گذشته حدود ۸۰ میلیون توکن XRP را برای فروش به صرافی‌ها منتقل کرده است. این تعداد توکن XRP ارزشی بیش از ۷۱ میلیون دلار دارند. گفتنی است که شرکت ریپل به عنوان بخشی از غرامت پرداختی به مک‌کالب، در روز یکم آگوست ۱۸۲.۳ میلیون توکن ریپل دیگر را به کیف پول او منتقل کرده است.

همکاری ریپل با شرکت خدمات پرداخت جی‌ام‌ای در کره جنوبی

شرکت‌های ریپل و جی‌ام‌ای رمیتنس همکاری جدیدی را شروع کرده‌اند تا سرعت انتقال حواله‌ها بین کروه جنوبی و تایلند را افزایش دهند. مدیر ارشد عملیات جی‌ام‌ای رمیتنس در رابطه با این همکاری گفت: «ریپل را به عنوان شریک خود انتخاب کردیم زیرا با کمک ریپل‌نت می‌توانیم طی مدت یک تا دو هفته در کشورهای جدید و با شرکای جدید شروع به کار کنیم. این همکاری زمان دسترسی به بازار را به شدت کاهش داده و مزیت بزرگی را در برابر رقبایمان برای ما به همراه می‌آورد.» بانک تجاری سیام که باسابقه‌ترین بانک تایلند و از شرکای قدیمی ریپل است، با جی‌ام‌ای رمیتنس همکاری می‌کند تا وجوه ارسالی از کره جنوبی را دریافت کند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 514484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.