نصب طرح‌های ویژه ماه محرم در گالری شهری

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از نصب طرح‌های ویژه ماه محرم در گالری شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد رضایی گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، طرح‌هایی با موضوعات مربوط به برگزاری آئین و مناسک ماه محرم و اشاره به عظمت و بزرگی سالار شهیدان در ۳۰۰ تابلوی گالری شهری به نمایش درآمد.

وی با بیان اینکه گالری شهر، ایستگاه مترو امام حسین (ع) و دیواره بیمارستان عیسی بن مریم سه زیر ساخت ثابت برای انجام تبلیغات محیطی هستند، افزود: سه طرح مربوط به محرم در ایستگاه مترو امام حسین (ع) و در بیمارستان عیسی بن مریم آماده و نصب شده که تلاش می‌شود با این فضاسازی، شهر یاد و ذکر محرم را به خود بگیرد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، ادامه داد: "هر کس اسیر تو شد، حُر لقب گرفت"، "عزت برای هر که حسینی است، ماندنی است"، "آزاده آنکه پرچم هیهات شد سرش"، "شرط آزادگی وفاداریست" و "دریا کجا به رود فرات اعتنا کند"، از جمله شعارهای منقش بر گالری شهری است.

رضایی خاطرنشان کرد: طرح "پیام عاشورا" نیز با عناوینی همچون وفادار باشیم، نماز را برپا داریم و یاری کنیم بر دیواره بیمارستان عیسی بن مریم و ایستگاه مترو امام حسین (ع) نصب شده و در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت طرح‌های گالری شهری می‌توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

کد خبر 514434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.