واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت به تصویر سفرای روسیه و انگلیس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها و غریبه‌ها بهتر می‌دانند که ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی و تحمل شدیدترین فشارها و توطئه‌ها و جنگ و تحریم و ترور و سایر موارد بهای سنگینی برای حفظ استقلال کشور و جلوگیری از نفوذ اجنبی‌ها پرداخت کرده‌اند.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص انتشار تصویر بحث برانگیز سفرای روسیه و انگلستان اظهار کرد: هر چند سفارت روسیه با ارائه توضیحی در خصوص عکس مورد نظر روشن کرد که قصد کنایه به مردم ایران را نداشته، اما غربی‌ها و غریبه‌ها بهتر می‌دانند که ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی و تحمل شدیدترین فشارها و توطئه‌ها و جنگ و تحریم و ترور و سایر موارد، بهای سنگینی برای حفظ استقلال کشور و جلوگیری از نفوذ اجنبی‌ها پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: مردم ایران قدر این استقلال را خوب می‌دانند و صد البته راه‌های حفظ آن را هم یاد گرفته‌اند. ایران امروز ایران ۱۹۴۱ و ۱۹۴۳ نیست و امروز کانون ثبات خاورمیانه است که هیچ معادله و مناسباتی بدون حضورش در منطقه و حتی فراتر از آن شکل‌پذیر نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با طرح اینگونه مباحث و حاشیه‌ساز ها، مجلس و کمیسیون امنیت ملی را نمی‌توانند از پرداختن به مسائل اصلی و اولویت‌های کشور باز دارند به همین دلیل این‌ها مسائلی نیست که کمیسیون برایش وقت تلف کند.

کد خبر 514352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.