پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بهره برداری از تقاطع غیر همسطح امید تا پایان سال جاری"، "شاخص‌های کلیدی انتخاب شهردار"، "درس‌هایی از کرونا برای افزایش پایداری شهرها"، "آسمان تبریز گمشده در حصار آجر و آهن"، "علل کمبود آب در کشورهای جهان چیست؟ "، "افزایش ساعات کار و تعداد غسالان بهشت رضوان مشهد"، "شاخصه‌های حکمروایی خوب شهری برای رفع معضلات کلانشهرها چیست؟ "، "کرونا و آغاز فصل جدید طراحی خیابان‌ها و پیاده راه‌ها"، "بازسازی اتوبوس‌ها مقرون به صرفه تر است"، "رونمایی از نقاشی تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت "۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح امید تا پایان سال جاری

خبر "بهره برداری از تقاطع غیر همسطح امید تا پایان سال جاری" در صدر اخبار سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: تقاطع غیر همسطح امید به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص شهری تا پایان سال‌جاری تکمیل شده و بهره‌برداری می‌شود.

شاخص‌های کلیدی انتخاب شهردار

"شاخص‌های کلیدی انتخاب شهردار" نیز از پربازدیدترین اخبار در سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

پژوهشگر و کارشناس مدیریت و برنامه‌ریزی شهری گفت: نگاه همه جانبه به شهر یکی از مهم‌ترین شاخص‌های شهردار آینده به شمار می‌رود.

درس‌هایی از کرونا برای افزایش پایداری شهرها

گزارش "درس‌هایی از کرونا برای افزایش پایداری شهرها" از جمله گزارش‌هایی بود که نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

شیوع ویروس کرونا از لزوم احتیاط در دستفروشی‌ها تا ناوگان حمل و نقل و زنجیره‌های تأمین دارو و غذا، محدودیت‌های زیادی در شهرها به وجود آورد با این حال، مدیران را به اعمال تغییرات مثبت در طراحی شهرها سوق داد.

آسمان تبریز گمشده در حصار آجر و آهن

"آسمان تبریز گمشده در حصار آجر و آهن" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

شهر پدیده‌ای زنده و پویاست، حیات و فعالیت هر پدیده زنده‌ای به واسطه داشتن کالبدی سالم و استاندارد دوام می‌یابد. شهر به عنوان یک ساختار کالبدی، سیما و پیکره‌ای رشد یافته دارد و نگرش حساب شده به رشد و روند توسعه آن مستقیماً با حیات شهر و چگونگی فعالیت‌های آن مرتبط است.

علل کمبود آب در کشورهای جهان چیست؟

گزارش "علل کمبود آب در کشورهای جهان چیست؟ " نیز از گزارش‌های پرمخاطب ایمنا بود.

بعضی علل کمبود آب، استفاده بیش از حد، خشکسالی، گرمایش جهانی، تخلیه غیرقانونی زباله‌ها و وقوع بلایای طبیعی است.

افزایش ساعات کار و تعداد غسالان بهشت رضوان مشهد

خبر "افزایش ساعات کار و تعداد غسالان بهشت رضوان مشهد" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

سرپرست شهرداری مشهد با توجه به افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در این شهر و در پی آن حضور تعداد زیادی از بستگان افراد فوت شده در آرامستان بهشت رضوان، از مدیران این آرامستان بهشت خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به افزایش ساعت کار سالن تغسیل اموات و تعداد غسالان اقدام کنند.

شاخصه‌های حکمروایی خوب شهری برای رفع معضلات کلانشهرها چیست؟

"شاخصه‌های حکمروایی خوب شهری برای رفع معضلات کلانشهرها چیست؟ " نیز از جمله گزارش‌هایی بود که توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

دستیابی شهرها به چشم اندازی روشن نیازمند داشتن ساختار مدیریتی قوی و نظام‌مند است که بتواند راهبردهای جدیدی را به منظور حل مشکلات شهری ارائه دهد و راهکارهایی اجرایی برای حل معضلات امروز شهرها در نظر بگیرد.

کرونا و آغاز فصل جدید طراحی خیابان‌ها و پیاده‌روها

گزارش "کرونا و آغاز فصل جدید طراحی خیابان‌ها و پیاده راه‌ها" هم از پربازدیدترین گزارش‌های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

چگونگی تردد مردم در داخل شهر و به سمت حومه‌های اطراف، یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که مورد توجه مدیران شهری قرار گرفت چرا که از یک سو کار در منزل ترویج یافت و از سوی دیگر، رعایت فاصله اجتماعی به یک ضرورت تبدیل شد در این راستا، طراحی خیابان‌ها و پیاده‌روها تحولات بسیاری را تجربه کرد.

بازسازی اتوبوس‌ها مقرون به صرفه‌تر است

"بازسازی اتوبوس‌ها مقرون به صرفه تر است" از پر مخاطب ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به بازسازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس شهر گفت: هزینه بازسازی یک دستگاه اتوبوس حدود یک دهم هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس جدید است که از نظر هزینه، بازسازی اتوبوس‌ها قطعاً بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

رونمایی از نقاشی تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت

خبر "رونمایی از نقاشی تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: مرمت و نوسازی نقاشی هنرمندانه تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت و عملیات نورپردازی‌های سطح منطقه با هزینه‌ای بیش از ۳۱ میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 514170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.