رونمایی از نقاشی تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: مرمت و نوسازی نقاشی هنرمندانه تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت و عملیات نورپردازی‌های سطح منطقه با هزینه‌ای بیش از ۳۱ میلیارد ریال انجام شده است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به گرامیداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با برگزاری مراسم رونمایی از تصاویر هنرمندانه نقاشی شده سرداران شهید همچون چمران، آقابابایی، آقاخانی، موحد دوست و اهدا آن به خانواده معزز این شهدا در منطقه به مناسبت هفته دفاع مقدس مقرر شد تمثال این بزرگواران در تقاطع هشت بهشت مرمت و نوسازی شود.

وی افزود: به همین مناسبت عملیات اجرایی آن آغاز و این اثر ارزشمند در تقاطع بزرگمهر هشت بهشت با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اتمام و در معرض عموم قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان به نورپردازی‌های سطح منطقه اشاره و تصریح کرد: در راستای نوسازی سیستم نورپردازی رواق‌های میدان امام (ره) در سال گذشته، این عملیات در گذرهای جانبی این میدان شامل گذر سعدی و پشت مطبخ با هزینه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساماندهی و اجرا شد.

وی با اشاره به نورپردازی پل تاریخی سی و سه پل ادامه داد: سیستم نورپردازی طبقه زیرین سی و سه پل با توجه به درگیر بودن با آب رودخانه، به منظور ایمنی مطلوب مجدداً نوسازی شد و عملیات نورپردازی طبقه فوقانی با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست اقدام است.

کارگر به هزینه بیش از ۳۱ میلیارد ریالی پروژه‌های خدمات شهری ذکر شده اشاره کرد و گفت: تعمیر و مرمت سردیس‌های سطح منطقه نیز به صورت مداوم ساماندهی می‌شود.

 رونمایی از نقاشی تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت

کد خبر 513336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.