عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ مردادماه

در این بسته خبری از بازنگری طرح جامع خلخال تا نصب المان سمبلیک دف نواز و آماده باش ستاد ضد عفونی شهرداری اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

بررسی وضعیت ایمنی پارکینگ معراج قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: در راستای بروز رسانی و کنترل دستورالعمل‌ها و قوانین مربوط به ایمنی و حریق در ساختمان‌های بلند مرتبه و ضوابط مناسب سازی، آخرین وضعیت ایمنی پارکینگ معراج مورد بازدید کمیته مشترک ایمنی و مناسب سازی فضاها و زیرساخت‌های شهری قرار گرفت.

آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سرپرست شهرداری گرگان واکسیناسیون رانندگان تاکسی، اتوبوس، تاکسی تلفنی و سرویس مدرسه از امروز (چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰) آغاز شد.

اجرای طرح «همیار سبز» توسط شهرداری قدس

طرح «همیار سبز» با هدف مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس اجرایی شده که با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.

واکسیناسیون آتش‌نشانان زنجانی علیه کرونا

حسن غفاری، مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ۱۲۶ آتش‌نشان زنجانی علیه کرونا واکسینه شدند.

پیش‌بینی ۳۱۴ میلیارد تومان بودجه برای ملایر

قدرت الله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از افزایش دو برابری بودجه امسال شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با احتساب ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار ملی، ۴۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به دو نماینده مجلس شورای اسلامی، ۳۳ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی و ۱۳ میلیارد تومان بودجه توازن، در مجموع ۳۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۰ شهرستان ملایر پیش بینی شده است.

بازنگری طرح جامع خلخال

مسعود یگانه، سرپرست فرمانداری خلخال گفت: طرح جامع و تفصیلی خلخال توسعه این شهر را محدود کرده و بدون انجام بازنگری توسعه آن در آینده به مشکل خواهد خورد.

آماده‌باش ستاد ضد عفونی شهرداری اسلامشهر

داوود علی نیا، مدیر خدمات شهر شهرداری اسلامشهر در توضیح این خبر گفت: از شب اول محرم و همزمان با آغاز مراسم شب‌های محرم یک تیم خودرویی سنگین و یک‌تیم پیاده از ساعت ۲۰ تا ۲۴ آماده خدمات رسانی به عزاداران حسینی و ضد عفونی تکایا و محدوده تجمعات عزاداران است.

نصب المان سمبلیک دف‌نواز در سنندج

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب المان سمبلیک دف‌نواز در مسیر میدان هفت آسیاب در سنندج خبر داد و گفت: ارتفاع این المان ۶ متر، وزن آن ۲ تن و جنس آن از آهن است.

انجام بیش از یک هزار عملیات امداد و اطفای حریق در بروجن

اسماعیل یزدانی، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: در مجموع ۷۶۳ مورد انواع آتش سوزی و ۴۹۲ مورد انواع حادثه در محدوده شهر و خارج از آن در دو سال گذشته توسط آتش نشانی بروجن پوشش امدادی داده شده است.

اهتزاز پرچم عزا بر بام شاهرود

در آستانه ماه محرم و سوگواری امام حسین و یارانش پرچم عزای حسینی به همت مدیریت شهری بر آسمان شاهرود به اهتزاز در آمد.

کد خبر 513924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.