۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
سعید محمد وزیر راه می‌شود؟

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره گزینه محتمل دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی پرداخت.

به گزارش ایمنا، محمد رضا رضایی کوچی اظهار کرد: مقرر بود امروز طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارت خانه مطرح شود با وجود اینکه روز یکشنبه کلیات این طرح در مجلس قرائت شد، امروز قرار بود به اصل موضوع ورود کنیم و موافق و مخالف هم صحبت کنند.

وی افزود: امروز رئیس جمهور نامه‌ای برای مسکوت ماندن این طرح به مجلس ارسال کردند که این طرح یک سال بعد بررسی شود و همین موضوع باعث شد طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی تا یک سال دیگر مسکوت بماند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه شعار رئیس جمهور شفافیت بوده و یکی دیگر از شعارهای ایشان تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال بوده است با عریض و طویل بودن وزارت راه و شهرسازی این طرح دچار چالش می‌شود و کار سخت می‌شود.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها قرار است تا سعید محمد به عنوان وزیر راه شهر سازی دولت سیزدهم برای رأی اعتماد به مجلس معرفی شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 513779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    وزیر کشور به نظرم باقری کنی بهترین گزینه می باشد.امیر عبداللهیان از افراد ظریف است که ما قبول نداریم.اگر میشه هم مجلس و هم آقای رئیسی تجدید نظر کنند