احتمال تعویق در برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، گفت: برای برگزاری سی‌ و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در هفته اول شهریورماه برنامه ریزی کردیم، اما اگر شرایط و وضعیت کرونا قرمز باشد زمان این نمایشگاه به تعویق می افتد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میراث آریا، خشایار نیکزادفر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است نمایشگاه ملی صنایع دستی از اول تا هفتم شهریور ۱۴۰۰ برگزار شود، اما با توجه به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزار نشدن نمایشگاه در شرایط قرمز کرونایی، در صورت تداوم وضعیت قرمز، برگزاری این نمایشگاه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق دستورات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: ما تابع تصمیمات و نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در صورتی که وضعیت قرمز کرونایی در تاریخ زمان برگزاری نمایشگاه ادامه داشته باشد، نمایشگاه در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، اضافه کرد: با این حال به‌منظور تسریع در فرآیند برگزاری نمایشگاه در شرایط عادی از نظر شیوع ویروس کرونا، ثبت نام از هنرمندان ۳۱ استان کشور در حال انجام است و چهار سالن برای برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در نظر گرفته شده است.

نیکزادفر ادامه داد: سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی همزمان با نمایشگاه فرش دستباف برگزار خواهد شد که امید می‌رود برگزاری این دو نمایشگاه در یک بازه زمانی مشترک بتواند به فروش محصولات صنایع‌دستی و فرش دستباف کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است در شرایط قرمز کرونایی امکان برگزاری نمایشگاه را نداریم، اما چنانچه در زمان برگزاری نمایشگاه (یکم تا هفتم شهریور) وضعیت کرونا نارنجی یا زرد باشد، باز هم پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت خواهد شد، به‌گونه‌ای که بازدیدها کنترل شده است، تمام افراد تب سنجی می‌شوند و داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از الزامات حضور در این نمایشگاه است.

کد خبر 513654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.