گوشی ROG Phone 5S چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ASUS قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود به نام ROG Phone 5S را به زودی رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ASUS گوشی هوشمند ROG Phone 3 را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی کرد، در نیمه دوم این سال نیز از گوشی ROG Phone 3S رونمایی کرد. هم اکنون نیز قصد دارد در آینده نزدیک گوشی ROG Phone 5S را معرفی کند. تصاویر منتشر شده از این محصول نشان می‌دهد که به صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز خواهد بود.

گوشی ROG Phone 5S به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود و در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است در حالی که نسخه دوم با ۱۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه خواهد بود. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری شش هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید شرکت ASUS در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در تاریخ ۱۶ آگوست رونمایی شود.

گوشی ASUS ROG Phone 5 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۴۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این محصول به تراشه اسنپدراگون 888 SoC مجهز شده است و با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه شده است. دوربین سلفی این گوشی دارای حسگر ۲۴ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین‌های ۶۴، ۱۳ و پنج مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی ASUS ROG Phone 5 با استفاده از یک باتری شش هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی نیز بهره می‌برد.

کد خبر 513577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.