سامانه ثبت‌نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به‌روزرسانی شد

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی فرآیند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن انجام شده و امکان ثبت نام از ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ فراهم است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، گفت: مطابق با اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی سامانه ثبت‌نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به‌روزرسانی شده و امکان ثبت‌نام در آن از دیروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۰) میسر شده است.

وی افزود: افرادی که متقاضی بهره‌مندی از این تسهیلات هستند می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی https://tem.mrud.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ادامه دارد، گفت: سقف این وام در کلانشهر اصفهان ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند.

کد خبر 513321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسین IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام من خیلی به این وام احتیاج دارم خداکنه بدن
  • حسین خالقی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    واقعا اگر دولت میخواد این وام بده چرا باید قولنامه کد رهگیری دار بخواد وقتی بنگاه ها صاحب خونه ها رو از مالیات میترسونن وزیر بار کدرهگیری نمیرن تکلیف مستاجر ا چیه باید همان قولنامه ایی که مهر بنگاه مسکن دارد قبول کنن پسر من همه ثبت نام انجام داده ولی مشکل کد رهگیری داره که بنگاه وصاحب خونه بخاطر مالیات حاضر نمیشن وزیر بار نمیرن لطفا تجدید نظر کنید قانون عوض کنید که مستاجر زیر بار پول اضافه از طرف بنگاه ومالک نره که کم هم نیس ممنون