اسپیکر بلوتوثی ریلمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسپیکر بلوتوثی ریلمی دارای طراحی دایره‌ای شکل است و در رنگ مشکی مات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً شرکت ریلمی دو اسپیکر بلوتوثی Cobble و Pocket را در مالزی عرضه کرد و تا کنون در بازار هند عرضه نشده‌اند. هم اکنون شرکت ریلمی قصد دارد چند محصول تکنولوژی جدید وارد بازار هند کند که یکی از آن‌ها اسپیکر بلوتوثی است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که اسپیکر بلوتوثی ریلمی دارای یک طراحی دایره‌ای شکل است و کمی شبیه بلندگوی بلوتوثی Cobble است که در رنگ مشکی مات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کلید پاور بلندگوی ذکر شده در قسمت بالای آن تعبیه شده است در حالی که کلید تنظیم صدا و چراغ LED در لبه کناری آن قرار گرفته است. یک پورت Type-C یا پورت micro-USB نیز در قسمت پایین بلندگو واقع شده است.

تا کنون در مورد اسپیکر بلوتوثی ریلمی اطلاعات بیشتری منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که به زودی در دسترس قرار بگیرد. علاوه بر این هنوز مشخص نیست که محصول جدید ذکر شده تحت برند ریلمی یا برند زیر مجموعه ریلمی (DIZO) وارد بازار می‌شود.

پیش از این اعلام شده است که شرکت ریلمی قصد دارد طی رویدادی در تاریخ ۱۸ آگوست، گوشی‌های هوشمند سری Realme GT را عرضه کند. بر اساس شنیده‌ها، این شرکت قصد دارد در رویداد ذکر شده از لپ‌تاپ‌های جدید خود نیز رونمایی کند. یکی از این محصولات لپ تاپ Realme Book نام دارد که با قیمت ۵۴۰ دلار عرضه خواهد شد که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD و پردازشگر نسل یازدهم Intel Core i5 و i3 است و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 513060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.