نقدعلی: رئیسی از به‌کارگیری مدیران محافظه‌کار خودداری کند

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد نیروهایی دارای سوابق محافظه‌کاری، توان حضور در کابینه دولت سیزدهم را ندارند زیرا محافظه‌کاری‌های بیجا آفت مدیریت است لذا انتظار می‌رود رئیسی از به‌کارگیری مدیران محافظه کار خودداری کند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد کابینه دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعضای کابینه دولت سیزدهم باید دارای روحیه جهادی و فساد ستیزی بوده و از سوابق سوء و رانتی مبرا باشند.

وی افزود: انتظار می‌رود نیروهایی در کابینه دولت سیزدهم قرار گیرند که در کارنامه و سوابق خود نشانه‌هایی از فعالیت‌های جهادی داشته باشند. لازم است اعضای هیئت دولت جدید از ابتدای فعالیت خود رویکرد تحولی را در دستور قرار دهند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعاً نیاز است دولت سیزدهم در نوع عملکرد قوه مجریه تحول ایجاد کند زیرا در دولت‌های پیشین، رویه‌های غلط در مدیریت دستگاه‌های اجرایی تشدید شده است بر همین اساس اصلاح این راهکارها باید در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

نقدعلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای حل اکثر مشکلات نیاز است برخی وزارتخانه‌ها شخم زده شود همچنین بسیاری از مجموعه‌های اداری باید به طوری کلی متحول و برخی از مشکلات مردم برطرف شود.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد نیروهایی دارای سوابق محافظه‌کاری، توان حضور در کابینه دولت سیزدهم را ندارند زیرا محافظه‌کاری‌های بی‌جا آفت مدیریت است لذا انتظار می‌رود رئیسی از به‌کارگیری مدیران محافظه کار خودداری کند.

کد خبر 513033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.