فیلمبرداری سریال «جیران» پایان یافت

بهرام رادان بازیگر سینما از پایان فیلمبرداری سریال «جیران» در خوانسار و گلپایان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام رادان در صفحه اینستاگرام خود آورده است: «پایان فیلمبرداری سریال «جیران» در خوانسار و گلپایان

تصویربرداری سریال تاریخی عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی در تهران ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سریال، پس از آنکه گروه فیلمبرداری سریال «جیران» برای ضبط برخی از تصاویر به شهرهای خوانسار و گلپایگان رفت با اتمام فیلمبرداری در این دو شهر به تهران بازگشت تا باقی تصاویر را ضبط کنند.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده این سریال با اشاره به سفر گروه فیلمبرداری به خوانسار و گلپایگان گفت: تصویربرداری سریال «جیران» که از ۲۰ خرداد در منطقه خوانسار و گلپایگان شروع شده بود، اوایل مرداد به پایان رسید و گروه به تهران مراجعت نمود.

وی در ادامه گفت: گروه سازنده سریال «جیران» بدینوسیله از اهالی و مسئولان محترم شهرهای خوانسار و گلپایگان و به خصوص مردم خونگرم روستای وانشان که در مدت یک ماه و نیم با گروه صمیمانه همکاری کرده و آن‌ها را یاری دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم تصویری که از لوکیشن‌های زیبا و بکر منطقه ارائه می‌دهیم مورد پسند مردم مهربان این منطقه قرار بگیرد.

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود. عکس از نازلی هروی است.»

فیلمبرداری سریال «جیران» پایان یافت

کد خبر 512993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.